امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22583 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کهکشانی بعدی رئال، بارسایی است؟؛

پرز: مسی را دوست داریم بخریم

خبرایران:فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شد که آنها دوست دارند لیونل مسی، فوق ستاره بارسا را به خدمت بگیرند.
پرز: مسی را دوست داریم بخریم

به گزارش خبرایران، مسی 29 ساله به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و از تیم های پایه بارسا در سال 2004 به تیم اصلی رسید و تا به حال 5 توپ طلا، 8 قهرمانی لالیگا و 4 چمپیونزلیگ کسب کرده است. حال پرز با وجود اینکه ماندن رونالدو در تیمش قطعی نیست، به سراغ فوق ستاره بارسلونا رفته است.

او گفت:" البته که دوست داریم مسی در مادرید باشد. ولی او از کودکی در بارسا بوده و انتقال او هیچوقت رخ نخواهد داد."

پرز درباره احتمال جذب امباپه و دوناروما گفت:" زیدان  وقتی امباپه 16 ساله بود بازی هایش را دیده بود و خیلی از او خوشش آمده بود. ما به دنبال به خدمت گرفتنش نبودیم زیرا سنش خیلی کم بود. امباپه فوق العاده است و مطمئنا به یکی از بهترین های جهان تبدیل خواهد شد. او را زیر نظر داشتیم.

در مورد دوناروما هم همه می‌گویند که بازیکن بزرگی است و جانشین بوفون خواهد بود. البته که این صحبت ها واقعیت دارند و ما هم او را زیر نظر داریم ولی در رابطه با اینکه چه کار می‌کنیم قصد صحبت کردن نداریم."

پرز درباره دخیا گفت:" ما با دخیا صحبتی نداشته ایم. دو سال پیش مشکلاتی پیش آمد که هنوز حل نشده است. بازیکنان و مربی خیلی به ناواس اعتماد دارند. من هم کیلور ناواس را دوست دارم. چرا قبلا دخیا را می‌خواستیم؟ زیرا زین الدین زیدان شناخت دقیقی از ناواس نداشت.""

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب