امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22586 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی مطرح کرد؛

کودکان بی‌سرپرست، قربانی عقب‌ماندگی اقتصادی و فرهنگی هستند

خبرایران: دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی گفت: کودکان بی‌سرپرست، قربانی عقب‌ماندگی اقتصادی و فرهنگی هستند که خانواده‌ها نتوانستند با توسعه جهانی حرکت کنند و از آنها گذشته‌اند.
کودکان بی‌سرپرست، قربانی عقب‌ماندگی اقتصادی و فرهنگی هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور ، ضیافت افطار سازمان بهزیستی کشور در راستای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه هدف و به تبعیت از سیره پاک نبوی بر تکریم ایتام در ماه مهربانی و نزول رحمت الهی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیرین برگزار شد.

«الهام امین زاده» دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی در این مراسم با بیان اینکه کودکان بی‌سرپرست، قربانی عقب‌ماندگی اقتصادی و فرهنگی هستند که خانواده‌ها نتوانستند با توسعه جهانی حرکت کنند و از آنها گذشته‌اند، گفت: این خشونت ذاتی اقتصادی گریبان بعضی از شهروندان را گرفته است تا توان نگهداری از این فرزندان پاک و زیبا را نداشته باشند که این امر قشر آسیب پذیر تبدیل می شوند که نیازمند اقدامات حمایتگونه هستند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی با بیان اینکه آموزه های دینی خیر دنیوی و اخروی را در حمایت از ناتوانان برشمرده است، تصریح کرد: این عزیزان شهروند ایران هستند و مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی باید بتواند حق امنیت، کرامت و ... را برای آنها فراهم آورد.

امین زاده در پایان از تخصیص کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی خرید وسیله ایاب و ذهاب برای خانه امن منطقه پاکدشت توسط دکتر "انوشیروان محسنی‌بندپی" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

یادآوری می شود، در خانه امن منطقه پاکدشت 22 دختر 6 تا 17 سال زندگی می کنند.

 

 

 

 

 

   

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب