امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22594 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور هنرمندان حسینی؛

ضیافت افطار جشنواره «چهل چراغ» برگزار شد

خبرایران: «چهل چراغ» در دومین دوره به شکل بین المللی و در رشته های مختلف هنری و ادبی برگزار می گردد
ضیافت افطار جشنواره «چهل چراغ» برگزار شد

شامگاه دوشنبه اولین گام برای برگزاری دومین دوره جشنواره «چهلچراغ» با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر طی شد. در ضیافت افطار هنرمندان و فرهیختگان که به مناسبت شروع پیش تولید دومین جشنواره «چهلچراغ» در محفلی گرم و صمیمی برپا شد، بسیاری از چهره های آشنای تصویر به چشم می خوردند و از میان جمع همراهان جشنواره حسینی «چهلچراغ» می توان به رامبد جوان، محمدرضا شریفی نیا، بهروز افخمی، مریم کاویانی، محسن افشانی، فریبا کوثری، مهدی صباغ زاده، مژده لواسانی، محمدرضا عباسیان، محمدحسین مهدویان، مرتضی رزاق کریمی، محمد خزاعی، حمید بهمنی، فرزاد جمشیدی، ابراهیم داروغه زاده، سعید الهی، سیدعلی احمدی، پدرام کریمی، هاشم میرزاخانی، محمد حمیدی مقدم، فضه السادات حسینی، علی ملاقلی پور، مرتضی غفوری، محمدرضا شفیعی، حبیب احمدزاده و امیر سماواتی را نام برد. همچنین حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی، سعید اوحدی؛ رئیس پیشین سازمان حج و زیارت و هادی انصاری؛ مشاور تولیت و خادم حرم علوی از دیگر میهمانان در ضیافت یاران «چهلچراغ» بودند.

جشنواره ای که قرار است در دومین دوره اش به شکل بین المللی و در رشته های مختلف هنری و ادبی برگزار گردد و حضور یاران ارادتمند به ساحت امام حسین(ع) در مراسم آغاز به کار دومین دوره این جشنواره فرهنگی هنری نشان از برپایی رویدادی برجسته در سال آینده دارد.

در بخشی از ضیافت افطاری جشنواره بین المللی «چهلچراغ» از یاران و بانیان همراه جشنواره نخست «چهلچراغ» با اعطای شمایل جشنواره و اعطای هدیه تقدیر شد و این جشنواره با انتشار آنونس مربوط به عزیمت کاروان «چهلچراغ» به کربلای معلی که سال گذشته در ایام اربعین انجام شد، برای ورود به دوره ای جدید و فعالیتی عظیم تر آماده شد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب