امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22597 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهترین برندهای تجاری جهان را بشناسید !

خبرایران:بر اساس آخرین ارزیابی‌ها، شرکت گوگل با ارزش ِ برند ۲۴۵ میلیارد دلار، باارزش‌ترین نشان تجاری جهان است. در میان ۱۰۰ نشان برتر جهان پنج نشان اول مربوط حوزه تجارت الکترونیک و جهان رایانه هستند.
بهترین برندهای تجاری جهان را بشناسید !

به گزارش خبرایران به نقل از «سی ان ان» در سال ۲۰۱۷ حدود هفت درصد بر ارزش تجاری گوگل افزوده شده است. این شرکت در سال گذشته فعالیت خود را در زمینه خودروهای خودران و هوش مصنوعی شتاب داده است و در حوزه سخت افزار هم در حال پیشرفت است. 

پس از گوگل نشان تجاری اپل قرار دارد. این نشان ۱۰ میلیارد دلار ارزش کمتری نسبت به گوگل دارد و ۲۳۵ میلیارد دلار می‌ارزد. شرکت اپل در سال گذشته علاوه بر توسعه نرم‌افزار‌هایش در زمینه سخت‌افزاری هم توسعه قابل توجهی یافته است و در بخش‌های از بازار بخصوص در زمینه گوشی‌های هوشمند نبض بازار را در اختیار دارد. این شرکت بتازگی فعالیت‌های خود را در زمینه هوش مصنوعی و خودروهای خودران هم افزایش داده است. اپل همچنین برنامه گسترده ای برای لوازم خانگی هوشمند دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب