امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2260 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک شهر از یار مهربان حمایت کرد

خبرایران: بانک شهر همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با نصب دستگاه‌های کارتخوان و خودپرداز به تامین شرایط مورد نیاز بازدیدکنندگان پرداخت.
بانک شهر از یار مهربان حمایت کرد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همچنین در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار شده است همچون سال‌های گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی کارت اعتباری بانک شهر اختصاص می‌یابد که می‌توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با عنوان اهدای کتاب به مدارس با حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فانی وزیر آموزش و پرورش و دکتر قالیباف شهردار تهران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آغاز به کار نموده است.

در این دوره از نمایشگاه بیش از450 ناشر با بیش از 21هزار عنوان کتاب پس از کسب تاییدات کارشناسان مربوطه فرصت عرضه در نمایشگاه را یافته‌اند. در ضمن مدارس علاوه بر اعتبار درنظر گرفته شده می‌توانند از تخفیف 30‌درصدی و عموم بازدیدکنندگان از تخفیف 25‌درصدی نمایشگاه بهره‌مند شوند.

یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از سوم تا نهم آذر ماه در باغ کتاب تهران دایر است

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب