امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22624 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیانیه سازمان ورزش شهرداری به مناسبت روز قدس

خبرایران:رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به مناسبت فرارسيدن روز جهاني قدس بيانيه اي صادر كرد و طي اين بيانيه از اقشار مردم به ویژه ورزشکاران براي حضور در راهپيمايي روز قدس دعوت کرد.
بیانیه سازمان ورزش شهرداری به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان طی بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین فلسطین را وظیفه آحاد مسلمین جهان دانست.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
" بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.
 روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نقطه اشتراک تمام ملت‌های آزادی‌خواه در حمایت از مستضعفان در مقابل مستکبران است.
جامعه جهانی سال‌ها است نظاره‌گر جنایات و فجایعی است که رژیم اشغالگر قدس در سایه حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مرتکب شده و بر مصیبت و رنج زنان و کودکان و مردان فلسطینی افزوده است.
دولت‌های غربی سال‌ها است از اشغالگری صهیونیست‌ها و کشتار مردان و زنان و کودکان فلسطینی پشتیبانی کرده اند.
برخی دولتهای عربی منطقه سال‌ها است برای کشتار مسلمانان فلسطین به پایکوبی می پردازند و روسای سازمان‌های غیر انسانی صهیونیستی را در ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت گستاخ تر کرده اند.
امروز اسراييل با وجود سيطره بر سرزمين فلسطين، همچنان از بحران عميق هويت و مشروعيت رنج مي‌برد و مي‌كوشد تا با تربيت و حمايت عناصر جاهل و متحجر از گروه‌هاي بنيادگرا و تكفيري و تقويت تسليحاتي آنها در انجام حملات كور تروريستي، منطقه و جهان را ناامن و بي ثبات كند و بر موج اسلام هراسي مولود جريان هاي افراطي دامن بزند. اما ملت شریف ایران سکوت نخواهد کرد و ضمن اعلام همدردی و همنوایی با مظلومان و مصیبت زدگان فلسطین تا پای جان برای نابودی اسراییل، این غده سرطانی تلاش خواهد کرد.
سازمان ورزش شهرداری تهران در آستانه‌ روز جهانی قدس از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه ورزشکاران و پیشکوستان و قهرمانان ورزشی پایتخت دعوت می‌کند ضمن حضور و مشارکت در راهپیمایی سراسری این روز به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و طریق نورانی شهیدان سرافراز، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید کنند."

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب