امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22640 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیستم آبیاری بارانی ، نیازمند مشارکت خیرین

خبرایران : برقراری سیستم آبیاری تحت فشار " بارانی " که مزایای عدیده ای در رسیدگی به ۱۸ هکتار فضای سبز مجموعه دارد، نیازمند مساعدت و مشارکت خیرین در امر زیر ساخت و توسعه است .
سیستم آبیاری بارانی ، نیازمند مشارکت خیرین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با اتمام کار فضای سبز محوطه ساختمان اداری جدید، سیستم آبیاری بارانی این بخش نیز فعال شد.

مهندس سید هادی بلادی مسئول فضای سبز آسایشگاه ، بر پایی سیستم آبیاری بارانی را از ملزومات قطعی و مورد نیاز این حوزه می داند که می بایست هر چه سریعتر در انجام این مهم اقدام صورت پذیرد.

وی درباره مزایای این سیستم گفت:استفاده کمتر از آب مصرفی ، کنترل دقیق تر در نحوه آبیاری ، جلوگیری از هدر رفت غذای خاک ، امکان هوشمند کردن سیستم و نیز آبیاری در طول شب و... انواع مزایایی است که این سیستم در آبیاری فضای سبز بزرگ آسایشگاه کهریزک ایجاد خواهد کرد .

مهندس بلادی درباره وضعیت فعلی آبیاری نیز گفت :در حال حاضر حدود ۵۰ % از کل فضای سبز محوطه به صورت تحت فشار است که امید می رود با مساعدت خیرین و همراهان همیشگی مجموعه ، این مهم بصورت کامل اجرا گردد تا شاهد بر طرف شدن انواع محدودیتهای فعلی در آبیاری باشیم

بلادی با اشاره به سایر اقدامات موجود در حوزه فضای سبز نیز گفت :علاوه بر برنامه ریزی های روزانه در رسیدگی به فضای سبز وسیع مجموعه ، بزودی محوطه جدید فضای سبز جنب ارغوانها نیز زیبایی های خود را در کنار ساختمان جدید اداری نشان خواهد داد.زیبا سازی باغچه ها ، گل کاری ، چمن کاری و درختکاری انواع اقدامات باغبانی است که در این بخش به پایان رسیده است .

مسئول فضای سبز آسایشگاه در پایان تصریح کرد :تولید گل و گیاهان آپارتمانی نیز به سرانجام رسیده که بعداز توزیع تعداد مورد نیاز بخش ها ، بقیه آن از طریق بخش گلخانه به فروش خواهد رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب