امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22648 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور

خبرایران:چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با حضور دستگاه های عضو در سالن شهید رجائی وزارت کشور برگزار شد.
برگزاری چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با حضور دستگاه های عضو امروز در سالن شهید رجائی وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه که به دبیری دکتر انوشیروان محسنی بندپی معان وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و به ریاست مهندس هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ترتیب یافت ، ابراهیم کاظمی مومن سرایی با پیگیری مصوبات جلسات قبل، به 8 موضوع از جمله به عنوان دستور کار جلسه اشاره کرد .

 در این جلسله که به میزبانی دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور شکل گرفت ، دکتر حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه لایحه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی است ، از اعضای ستاد خواست از این لایحه حمایت کرده تا به تصویب نمایندگان مجلس برسد و به تبع آن ستاد مناسب سازی به جایگاه خوبی برسد .

همچنین طبق اعلام کاظمی مومن سرایی بر اساس شاخص های 13 گانه ستاد ، استان یزد با ۶۰ درصد امتیاز بالاترین میزان مشارکت در زمینه مناسب‌سازی و پایتخت با 24 درصد امتیاز کمترین مشارکت در بخش دستگاههای دولتی را دارد. همچنین با ۷۰ درصد مشارکت به ترتیب شرکت گاز و بنیاد شهید بیشترین آمادگی و سازمان نظام پزشکی و صدا و سیما پایین ترین درصد مشارکت را دارند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب