امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2270 تاریخ انتشار: جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد بیان کرد:

نمایشگاه رسانه های دیحیتال؛ عرصه توانمندی جوانان در تولید محتوای سالم

خبرایران: علی‌اصغر کاراندیش گفت: نمایشگاه رسانه های دیجیتال محل بروز توانمندی‌ها و استعدادهای نسل جوان کشورمان در تولید محتوا، ساخت و عرضه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.
نمایشگاه رسانه های دیحیتال؛ عرصه توانمندی جوانان در تولید محتوای سالم

به گزارش خبر ایران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منایع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، اظهار کرد: نمایشگاه دیجیتال اولین نمونه‌ای است که بخش خصوصی نقش پر رنگی در برگزاری آن دارد.

وی افزود: این نمایشگاه نتایج و آثار مطلوبی به همراه داشته باشد و انگیزه‌ای شود تا زمینه مشارکت گسترده‌تر بخش خصوصی در برپایی رویدادهای مختلف از جمله رویدادهای فرهنگی هنری را فراهم آورد.

معاون توسعه مدیریت و منایع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه دیجیتال محل بروز و ظهور توانمندی‌ها و استعدادهای نسل جوان کشورمان در تولید محتوا، ساخت و عرضه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه دولت حمایت از جوانان را یکی از وظایف اصلی خود می‌داند و برپایی این نمایشگاه مصداق همین موضوع است.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تا 11 اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد و ساعت بازدید از 9 الی 16 است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب