امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22780 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت عيد سعيد فطر

خبرایران:ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن و ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوي برگرفتند و خانه آخرت خويش را آباد کردند. همان بندگان مؤمني كه روزه داري، تلاوت قرآن و اقامه ي نماز در اين ايام مبارك همراه و همنفسشان بود.
پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت عيد سعيد فطر

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در روزهای صیام و شب های قیام اين ماه مبارک، مردم مصمم و مشتاق ايران، هم مساجد و مجالس قرآن و مناجات را با زمزمه هاي عارفانه خود پرآوا کردند و هم با حضور پرشکوه در راهپيمايي روز قدس، فرياد ستم ستيزي و دفاع از مظلوم خود را به گوش جهانيان رساندند.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان و دلبستگان آیین حنيف اسلام در ماه ضيافت الهي، بر خود فرض ميدانيم تا بدين وسيله فرا رسيدن عيد سعيد فطر و پيروزي و نصرت اُمّت اسلامي در ميدان جهاد اکبر و غلبه بر وسوسه هاي اهريمني را به محضر يکايک هموطنان عزيز به ويژه اعضاي خانواده بزرگ و افتخارآفرين بانک قرض الحسنه مهر ايران تبريك و شادباش عرض نمائيم.
دوام سلامتی و مزید سرافرازی و شادکامی همگان را در سايه توجّهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه کردگار مجيد مسألت داريم.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب