امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22819 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر کانون حمایتی زمستان اعلام کرد:

کانون حمایتی زمستان برای نجات جان کیانا دست به کار شد

خبرایران: نخستین فعالیت بشر دوستانه کانون حمایتی زمستان به نجات جان کودکی دو ساله اختصاص یافت.
کانون حمایتی زمستان برای نجات جان کیانا دست به کار شد

عزیزی مدیر کانون حمایتی زمستان اظهارداشت:کانون حمایتی زمستان که فعالیت های خود را با هدف خیریه و کاهش آسیب های اجتماعی در چهارچوب فعالیت های بشر دوستانه و در قالب کانون های مردم نهاد به صورت رسمی همزمان با ماه مبارک رمضان و شبهای لیالی قدر آغاز کرده بود، همزمان با عید سعید فطر نخستین اقدام خود را با موفقیت عملی کرد.

این کانون نخستین فعالیت خود را برای تهیه هزینه عمل جراحی و طول درمان کودکی 2 ساله به نام کیانا از روستاییان توابع مرزی سرپل ذهاب که از بیماری قلبی مادرزادی رنج می برد اختصاص داد و برای رهایی از تشنج ها و بیهوشی ناگهانی این کودک نیازمند به جراحی فرخوان نخستین همیاری خود را بین شاعران، خوانندگان و اهالی هنر منتشر کرد.

این امر خدا پسندانه به یاری هنرمندان و به ویژه یکی از خوانندگان پر طرفدار کشور که نخواست نامش فاش شود به نتیجه نشست و با جمع آوری مبلغ یازده میلیون تومان سیر درمان و عمل جراحی این کودک در دستور کار کانون حمایتی زمستان قرار گرفت.

کانون حمایتی زمستان در نظر دارد با برپایی نشست های هنری، تولید آثار هنری، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی برای آگاه سازی مردم عزیز از عواقب آسیب های اجتماعی، گامی در جهت کاهش آسیب ها بردارد.

تمامی فعالیت های این سازمان مردم نهاد برآمده از مهر و عطوفت قلبی هنرمندان به ویژه شاعران، ترانه سرایان و اهالی موسیقی برای یاری رساندن به آسیب دیدگان اجتماعی خواهد بود.

از مردم عزیز ایران خواهشمندیم برای درمان کامل کیانای عزیز دعا کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب