امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22823 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى در شهرآفتاب

خبرایران:نخستین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى، موکت و کف پوش های تهران در شهر آفتاب ١٧ لغایت ۲۰ مرداد ماه برگزار می شود.
برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى در شهرآفتاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب عظیم دست فال مدیرعامل شرکت بانیان فرداى روشناظهار داشت: اولین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى، موکت و کف پوش های تهران در 18 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود که 50 غرفه بزرگ درفضای 9000 متر مربعی مفید به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی استقبال مشارکت کنندگان از این نمایشگاه را بسیار خوب عنوان کرد و اظهار داشت: استقبال از نمایشگاه به حدی بود که کمی بعد از شروع واگذاری غرفه ها ظرفیت تکمیل شد و برای افزایش فضای نمایشگاه مکاتبه نمودیم اما مورد موافقت قرار نگرفت.

دست فال خاطر نشان کرد: شرکت های بزرگی ومعتبری در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و در بخش خارجی به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی و استقبال خوب شرکت های داخلی، تنها تعدادی شرکت های صاحب نام در حد نمایندگی حضور خواهد داشت.

وی به نقش موثر اتحادیه فرش و موکت تهران در برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: آقای کمالیان رئیس این اتحادیه نهایت همکاری را در برگزاری این نمایشگاه با شرکت بانیان فرداى روشن داشته اند.

این فعال صنعت نمایشگاهی با اشاره به تبلیغات گسترده نمایشگاه فرش، موکت و کفپوش اظهار داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اقدام به تبلیغات گسترده ای کردیم که از آن جمله می توان به پخش تیزر تبلیغاتی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران، نصب بیلبورد های تبلیغاتی در تمامی ایستگاه های مترو تهران، نصب بیلبورد های تبلیغاتی در 43 فرود گاه کشور و دیگر راه های تبلیغاتی اشاره کرد.

دست فال امکانات محل برگزای نمایشگاه را هم مناسب عنوان کرد و افزود: امکاناتی از قبیل دسترسی به مترو، دسترسی به پارکینک، رستوران، بانک و… در محل برگزری نمایشگاه وجود دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب