امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22831 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از 13 تا هفدهم تیرماه برگزار می شود؛

نمایشگاه « دیدار مینا و زر» درکاخ سعد آباد

خبرایران: معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورنمایشگاه " کاربرد زربافت و ترمه در زندگی روزمره " را با همکاری موزه پوشاک سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می کند.
نمایشگاه « دیدار مینا و زر» درکاخ سعد آباد

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛  نمایشگاه " کاربرد زربافت و ترمه در زندگی روزمره" به همت دفتر توسعه و ترویج و آموزش  معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با همکاری مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد از 13تا  هفدهم  تیرماه در موزه پوشاک سلطنتی مجموعه  فرهنگی تاریخی سعد آباد ؛  برگزار می شود.

این نمایشگاه مشتمل بر 40 اثر در زمینه لباس و قطعات پارچه از7 هنرمند خلاق است که از میان چندین اثر شرکت کننده ، برگزیده شده اند. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار ترمه و زربفت ایرانی و کاربرد امروزی این پارچه های نفیس و گران بهای ایرانی در زندگی امروز است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه صبح  روز سه شنبه 13 تیر ماه راس ساعت10 با حضور مدیران و معاونین سازمانی ، سفرای مقیم ایران و  جمعی از هنرمندان و علاقمندان در محل سینما ملت کاخ ملت واقع درمجموعه سعدآباد افتتاح می شود.

همچنین، فیلم مستند 58 دقیقه ای زری بافی  نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به نمایش درمی آید. علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از تاریخ 13 تا 17 تیرماه از ساعت 9 تا  18 به  مجموعه سعدآباد موزه پوشاک سلطنتی مراجعه نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب