امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22855 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با رای هیئت مدیره و تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران؛

محمود امراللهی مدیرعامل بیمه رازی شد

خبرایران:محمود امراللهی با صدور حکمی از سوی هیئت مدیره شرکت بیمه رازی مدیرعامل این شرکت شد.
محمود امراللهی مدیرعامل بیمه رازی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، محمود امراللهی با رای اعضای هیات مدیره بیمه رازی و تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران به سمت مدیر عامل این شرکت بیمه گر منصوب شد.

بر اساس این گزارش :پس از رای هیات مدیره بیمه رازی  و اعلام به بیمه مرکزی، این نهاد نظارتی حاکمیتی طی نامه ای انتصاب محمود امراللهی را به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی بیمه رازی بلامانع اعلام کرد. این موضوع به استناد ماده 6 دستورالعمل بررسی صلاحیت حرفه‌ای کارکنان کلیدی موسسات بیمه به شرکت بیمه رازی اعلام شده است.

در این ابلاغ آمده است، انتظار می‌رود با مساعی اعضای هیئت‌مدیره، مدیر عامل و کارکنان آن شرکت نسبت به اجرای برنامه های محوله اقدام شود.

گفتنی است: امراللهی دارای فوق لیسانس معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکترای مدیریت اجرائی (DBA) می باشد.

محمود امراللهی در شهریور ماه سال 92 براساس حکم رییس کل بیمه مرکزی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور مجلس بیمه مرکزی انتخاب شده بود از سوی وزیر اقتصاد به عنوان مدیر عامل بیمه ایران معرفی و منصوب شد.

وی پیش از این مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بوده و سال‌ها در بیمه مرکزی ایران در سمت معاون اداری و مالی و در شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در سمت مدیرعامل فعالیت داشته است.

امراللهی مدیر عامل شرکت تامین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد نیز بوده است و در مجامع بیمه پاسارگاد به عنوان ناظر شرکت داشته است.

وی در شهریور ماه سال 92 از سوی محمدابراهیم امین طی حکمی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور مجلس منصوب شده بود .

امراللهی همچنین به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دبیر هیات مرکزی گزینش صنعت بیمه فعالیت داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب