امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22895 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قرعه­کشی جوایزه ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، در بانک آینده، انجام شد

خبرایران:مراسم قرعه­کشی جوایز ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش» ، روز یک­شنبه، مورخ 11/04/1396، با حضور تعدادی از: مشتریان، نمایندگان رسانه­های جمعی، مدیران بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.
قرعه­کشی جوایزه ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، در بانک آینده، انجام شد

با انجام این قرعه­کشی، یک نفر برنده سفر به قطب شمال با کسب 112 امتیاز، دو نفر برنده سفر به جنگل­های آمازون با کسب امتیازهای 1670 و 455 و سه نفر برنده سفر به حیات وحش آفریقا، با کسب امتیازهای 7، 245 و 764، شدند.

شایان ذکر است؛ جشنواره «تپش در هر تراکنش»، به­منظور قدردانی از وفاداری مشتریان اپلیکیشن «همراه کارت» بانک آینده  و  با هدف ارائه تجربه­های هیجان انگیز، برگزار و پس از 4 ماه در تاریخ 31 خرداد ماه سال­جاری، به پایان رسید. در این فرآیند، کاربران با نصب نسخه جدید «همراه کارت» و با هر تراکنش مالی، امتیاز کسب می‏کردند تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه­کشی جوایز این جشنواره افزایش دهند. نسخه جدید «همراه کارت» با عرضه خدمات متمایز مبتنی بر کارت، همچون: شارژ سریع خطوط اعتباری، موجودی، پرداخت قبض و ... و مهم­تر از آن ارائه تجربه کاربری منحصر به­فرد، توانسته است؛ جایگاه ویژه­ای را در میان کاربران بانکداری الکترونیکی کسب نماید.

گفتنی است؛ در طول مدت برگزاری این جشنواره، قرعه­کشی­های هفتگی نیز انجام می­گرفت و برندگان آن­ها، کارت خرید محصولات ورزشی و کارت­های هدیه، دریافت می­کردند.ضمنا، به­مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت مهدی (عج)، طرح­های تشویقی دیگری نیز ارائه گردید که در این طرح­ها، امتیاز خرید شارژ یا بسته اینترنتی، به میزان 5 برابر افزایش پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان می­توانید به بات تلگرام به نشانی:

https://t.me/hamrahcardbot مراجعه نمایید.

همره کارت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب