امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22910 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران:

مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی در بهبود وضعیت این سازمان تلاشی صمیمانه دارند

خبرایران:نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران، گفت: مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی برای بهبود وضعیت این سازمان در دولت یازدهم تلاشی صمیمانه داشتند.
مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی در بهبود وضعیت این سازمان تلاشی صمیمانه دارند

محمدعطاردیان در گفتگو با ستاد خبری روابط عمومی در آستانه هفته تامین اجتماعی، در خصوص عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم اظهار داشت: دکتر نوربخش و تیم مدیریتی این سازمان، فعالیت های مثمرثمری در حوزه های مختلف بیمه و درمان به جمعیت تحت پوشش این سازمان ارائه کردند که جای تقدیر دارد.
وی با تاکید بر تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی در سازمان تأمین‌اجتماعی خاطر نشان کرد: رعایت سه‌جانبه‌گرایی مهمترین خواسته این کانون، از مسئولان سازمان تأمین‌اجتماعی است.
وی ادامه داد: به عنوان نماینده جامعه کارفرمایی معتقدم اصل سه‌جانبه‌گرایی به عنوان مهم‌ترین اصل پذیرفته شده در سازمان بین‌المللی کار (ILo) باید در تمامی ارکان تامین اجتماعی اجرا شود.
عطاردیان با بیان اینکه ٩١ درصد از درآمد تأمین‌اجتماعی از طریق کارگران و کارفرمایان تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: از اینرو شرکای تأمین‌اجتماعی انتظار دارند همانند یک بنگاه که در آن افراد منافع مشترک دارند، از حضور و مشارکت این دو قشر نیز در سطوح تصمیم‌گیری و نظارت استفاده شود.
نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران، هدف از ایجاد این کانون را حفظ حقوق و دفاع از منافع مشروع و قانونی تمامی کارفرمایان و تشکل‌های کارفرمایی کشور در جهت توسعه و شکوفایی اقتصاد ملی بیان کرد و گفت: هماهنگ کردن کوشش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بخش‌های صنعت، تجارت و خدمات، فراهم کردن انگیزه و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مولد، ایجاد زمینه‌های مطلوب برای همکاری و تبادل نظر و انتقال فن‌آوری و تجربه‌های لازم به منظور دستیابی به توسعه پایدار در کشور از دیگر اهداف کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران است.
عطاردیان با اشاره به همکاری کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با تأمین‌اجتماعی برای پرداخت بدهی برخی از کارفرمایان بدهکار تصریح کرد: در مقابل کارفرمایان نیز از مسئولان این سازمان انتظار دارند تسهیلاتی برای کارفرمایان و کارگران در نظر گرفته شود.
وی سیاست‌هایی ازجمله بخشودگی‌های جریمه‌های دیرکرد کارفرمایان بدهکار به تأمین‌اجتماعی را مفید ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشودگی جرایم اقدام مثبت و عاقلانه‌ای است که موجب افزایش درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی نیز می‌شود.
نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران،  تصریح کرد: با اهمیت دادن به دیدگاه‌های کارفرمایان، آنها نیز خود را موظف می‌دانند که دیدگاه‌های تأمین‌اجتماعی را تأمین کنند که در این صورت به نفع کارفرمایان، کارگران، سازمان تأمین‌اجتماعی و تمامی نیروهای کسب و کار خواهد بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب