امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22912 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیرعلی اصغر بیات از تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی

خبرایران:در آستانه فرارسیدن هفته تامین اجتماعی؛ نشست مشترکی با حضور رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور و مدیر کل تامین اجتماعی قزوین برگزار شد.
تقدیرعلی اصغر بیات از تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی
به گزارش خبرایران به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور از تعامل این سازمان با کانون های بازنشستگی و رسیدگی به خواسته های آنان تشکر کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز در این نشست به نقش بی بدیل این سازمان در برقراری امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: با همیاری کانون بازنشستگان بعنوان شرکای اصلی سازمان امید است در راستای ارتقاء بالاتر منافع سهامداران گام برداریم تا این سازمان به درستی به ایفای نقش خود در مسیر پایداری آرامش اجتماع بپردازد.
سیروس نصیری افزود: ماهانه ٩٧ میلیارد تومان بعنوان حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان قزوین پرداخت می شود.
وی با اشاره به بدهی ٤٢٠ میلیارد تومانی کارفرمایان استان قزوین به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان با وصول منابع حق بیمه از سوی کارفرمایان، تعهدات خود را انجام می دهد.
نصیری در ادامه به انجام بازرسی الکترونیکی در تمامی شعب تامین اجتماعی استان قزوین در جهت نظارت بیشتر و صیانت از حقوق جامعه تحت پوشش اشاره و تصریح کرد: پیاده سازی نسخ الکترونیکی یکی از مهمترین اقدامات این سازمان است.
وی ضمن تشریح طرح فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی، تاکید کرد: اجرای بهینه این طرح نیازمند مشارکت همه جانبه مجامع کارگری است.
محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قزوین و دبیر کانون عالی سراسر کشور ضمن تقدیر از اهتمام ویژه مدیران ارشد سازمان به کانون بازنشستگان شهرستان ها گفت: مجموعه بازنشستگان بر ثبات مدیریت سازمانی در دولت یازدهم مفتخر است که نتایج ارزشمندی را برای مجموعه بازنشستگان داشته است و به طور قطع می توان گفت ومدیران سازمان تامین اجتماعی پاکدست هستند.
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب