امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22926 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی کانال رسمی بانک صادرات در تلگرام

خبرایران:با راه اندازی کانال تلگرامی بانک صادرات ایران با شناسه bank_saderat_ir@، این بانک بصورت رسمی فعالیت در پیام رسان تلگرام را آغاز کرد.
راه اندازی کانال رسمی بانک صادرات در تلگرام
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این کانال با هدف انتشار اخبار و اطلاع رسانی های مهم بانک، تبلیغات محصولات و خدمات، ارائه آموزشهای مفید مرتبط با خدمات بانکی(شامل آموزش نکات کلیدی در حوزه بانکداری اینترنتی، همراه بانک و...) ارائه آموزشهایی مرتبط با مسائل امنیتی سامانه های الکترونیک بانک و نیز ارائه گزارش ها و مقاله های بانکی و اقتصادی راه اندازی گردیده است.
 
بر این اساس مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان از این پس می توانند اخبار و اطلاعات موثق درباره بانک صادرات ایران را از طریق کانال تلگرامی مزبور دریافت نمایند.
 
برای عضویت در کانال تلگرامی بانک صادرات ایران می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:
 
 
پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما همراهان گرامی ما را در توسعه بیشتر و ارتقای کیفیت فعالیتهای بانک صادرات ایران در شبکه اجتماعی یاری می نماید.
 
نظرات و پیشنهادات خود را می توانید از طریق صندوق پست الکترونیک info@bsi.ir  و یا شماره تلفن ٨٨٨٣٦١٣٢ با ما در میان بگذارید.
 
مشخصات کانال رسمی بانک صادرات ایران در شبکه پیام رسان تلگرام بشرح زیر است:
 
لینک کانال: https://t.me/bank_saderat_ir  
شناسه کانال: bank_saderat_ir@
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب