امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22928 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه موسسه ملل درباره واریز سود و وجه حق تقدم سهامداران

خبرایران:درخواست اداره سهام موسسه اعتباری ملل از سهامدارانی که تاکنون شماره حساب خود را برای واریز سود و وجوه حق تقدم استفاده نشده اعلام ننموده‌اند.
اطلاعیه موسسه ملل درباره واریز سود و وجه حق تقدم سهامداران
درخواست اداره سهام موسسه اعتباری ملل از سهامدارانی که تاکنون شماره حساب خود را برای واریز سود و وجوه حق تقدم استفاده نشده اعلام ننموده‌اند.
 
وجوه ناشی از فروش حق‌تقدم استفاده نشده سهام آن دسته از سهامداران محترم موسسه اعتباری ملل(سهامی عام) که از حق‌تقدم سهام خود در افزایش سرمایه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ2بهمن۱۳۹5 استفاده نکرده و نسبت به اعلام اطلاعات مربوط به شماره حساب خود اقدام نمودند پس از کسر کارمزد و هزینه های مربوطه به حسابشان واریز گردید.
 
به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، سهامداران محترمی که فاقد هرگونه حسابی در موسسه هستند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب موسسه در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده و شماره آن را برای واریز وجوه ناشی از فروش حق تقدم به اداره سهام موسسه اعتباری ملل اعلام نمایند.
 
همچنین سهامداران گرامی جهت کسب هرگونه اطلاعات مرتبط و اعلام شماره حساب خود با شماره تلفن 88620772-021 اداره امور سهام موسسه اعتباری ملل تماس حاصل نمایند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب