امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22933 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صعود مقتدرانه تیم والیبال بانک سرمایه به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا

خبرایران:تیم والیبال بانک سرمایه با شکست تیم قدرتمند العربی و کسب پنجمین پیروزی متوالی با اقتدار به دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافت.
صعود مقتدرانه تیم والیبال بانک سرمایه به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سرمایه، در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تیم والیبال بانک سرمایه امروز چهارشنبه مورخ 14 تیر ماه به مصاف العربی قطر رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا برای دومین سال متوالی به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یابد.
شاگردان مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 19 برابر العربی قطر به پیروزی رسیدند تا حریف تیم تویودای ژاپن در دیدار نهایی این رقابت‌ها شوند.
در نخستین مسابقه این مرحله نیز تیم تویودای ژاپن به مصاف نماینده قزاقستان رفت و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم فینالیست رقابت‌ها معرفی شود.
تیم والیبال بانک سرمایه که سال گذشته (2016) با شکست العربی قطر به مقام قهرمانی دست یافته بود، در سال 2017 برای دومین بار به دیدار نهایی راه یافت تا در صورت شکست تویودای ژاپن به دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را نیز به دست آورد.
فردا پنج شنبه مورخ 15 تیر ماه مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با چهار دیدار در شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری خواهد شد و تیم والیبال بانک سرمایه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف تویودای ژاپن می رود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب