امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22954 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر سراییان خبرداد؛

شعار سال 96 شرکت مخابرات ایران انتخاب شد؛ همراه با مشتری ، همگام با فناوری

خبرایران:دکتر سراییان ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،در پیامی ضمن تشکر از تمامی همکارانی که در فراخوان انتخاب شعار سال 1396 مشارکت کردند، ، بر مشارکت بیشتر در برنامه های اساسی شرکت تاکید کرد.
شعار سال 96 شرکت مخابرات ایران انتخاب شد؛ همراه با مشتری ، همگام  با فناوری

به گزارش خبرایران، دکتر سراییان ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،در پیامی ضمن تشکر از تمامی همکارانی که در فراخوان  انتخاب شعار سال 1396 مشارکت کردند، ، بر مشارکت بیشتر در برنامه های اساسی شرکت تاکید کرد.

متن پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  بدین شرح است :

به نام خدا
 تقویت روحیه مشارکت و ارج نهادن به نظرات کارکنان یک  مجموعه به عنوان اهرمی نیرومند که مسیر نیل به اهداف سازمانی را هموار می سازد ، در مدیریت علمی امروزی مورد توجه فراوان قرار گرفته است . از همین روی  ،  با چنین باوری ؛ انهم به گونه ای آرمانی ، با اعلام فراخوانی مسابقه ای ،  نه تنها ارائه شعار سال  96  شرکت مخابرات ایران را بر عهده همکاران این مجموعه عظیم ارتباطی محول نمودم ؛ بلکه انتخاب نهایی و گزینش بهترین شعار از بین شعارهای ارائه شده را نیز ،  به خود آنان واگذار کردم .

خوشبختانه این فراخوان مورد استقبال همکاران ارجمند واقع گردید که حاصل آن ، در محدوده زمانی تعیین شده  اعلام ، بیش از  2  هزار شعار توسط آنان بود .

در آغاز ، با تشکیل دو کمیته کارشناسی  و داوری و مشارکت فکری شان ، در مرحله اول ، 200 شعار و در مرحله دوم  ،  10  شعار به عنوان بهترین شعار ها انتخاب شد .  و در نهایت  ،  10 شعار اخیر به منظور گزینش بهترین آنها ، باز هم به همکاران گرامی سپرده شد .  و سرانجام ،  شعار  " همراه با مشتری  ، همگام با فناوری  "  همکار محترم آقای علی اصغر ترابی  ،  مشاور مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری ،  با کسب  1806 رای از مجموع 4143 رای (6/43  آراء  )به عنوان شعار سال  96  شرکت مخابرات ایران انتخاب و ایشان برنده این مسابقه شدند که طی مراسمی با اهدای جایزه اعلام شده  (  10  سکه بهار آزادی ) مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .
10  شعار منتخب و نتایج نظر سنجی از کارکنان برای انتخاب شعار برتر به شرح زیر است  :
1- همراه با مشتری ، همگام با فناوری  1806 رای
2- مشتری ماندگار، ارتباط پایدار  997 رای
3- یک ،دو ، سه انجام شد 291 رای
4- همه جا و همه وقت همراه مشتری 289 رای
5- با ما راحت زندگی کنید 223 رای
6- مشتری مداری لذت تحقق یک رویا 161 رای
7- مشتری مداری قطب نمای تحول 125 رای
8- بی نهایت برای مشتری 111 رای
9- فقط تصور کنید 104 رای
10- مشتری قهرمان قصه ما 36 رای

در پایان لازم می دانم از همه همکاران عزیز که در این فراخوان مشارکت کردند، صمیمانه تشکر کنم و به اطلاع برسانم در نظر دارم ، برنامه های اساسی شرکت را طی فراخوان های مختلف با رای و نظر شما به اجرا بگذارم و انتظار دارم با مشارکت حداکثری خود مدیریت شرکت را در اجرای برنامه ها یاری کنید .

رسول سرائیان
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب