امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22955 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شاپ کارت ملت

خبرایران:نوعی کارت اعتباری است که مشتریان (دارندگان کارت) می‌توانند از فروشندگان یا ارائه دهندگان کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه اعتباری پرداخت ملت) نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نظر اقدام نمایند.
شاپ کارت ملت

نحوه دریافت شاپ کارت:

کارتها به دو شیوه" انفرادی" و" گروهی" (با مزیت در نرخ تسهیلات پرداختی به متقاضیان گروهی و ارائه ضمانت بازپرداخت از سوی سازمان معرفی کننده) صادر خواهد شد. بدین ترتیب متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب دارای حساب، نسبت به درخواست و انجام مراحل مربوطه طبق قوانین موجود اقدام نمایند.

مشخصات کلی شاپ کارت: 

- حداقل مبلغ اعتبار کارت: ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال 
- سقف فردی کارت: ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
- مهلت استفاده از اعتبار کارت: ۶۰ روز
- مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی: ۳۰ روز بعد از صدور صورتحساب
نکته۱: در صورت تسویه مبلغ خرید در مدت زمان تعیین شده، مشتری مشمول هیچ مبلغ اضافه‌ای به عنوان سود نشده و تنها موظف به پرداخت آبونمان ۱% خواهد بود. 
نکته ۲: درصورت عدم تسویۀ بدهی کارت، ظرف مدت زمان تعیین شده (حداکثر تا ۳۰ روز پس از صدور صورتحساب)، بدهی مربوطه در قالب عقد مرابحه و حداکثر تا ۳۶ ماه به صورت سیستمی تقسیط خواهد شد. 
نکته ۳: درصورت استفاده بخشی از اعتبار کارت وتقسیط آن، دارندۀ کارت می‌تواند در مدت زمان باقیمانده از مهلت تعیین شده ( حداکثر ۶۰ روز از تاریخ صدور کارت) نسبت به باقیمانده اعتبار کارت اقدام نموده و در صورتحساب های بعدی تسویه و یا تقسیط نماید.
 
 
وثیقه
نرخ سود تسهیلات در دوره تقسیط
کلیه وثایق ( مطابق خط مشی اعتباری سالیانه بانک)
۱۷%
گروه نقد به غیر از سهام ‏/تضمین بازپرداخت توسط شرکت‌های بزرگ (تضمین بازپرداخت اقساط از سوی سازمان انجام شود)
- تسهیلات کارکنان شرکتهای بزرگ به صورت گروهی خواهد بود
۱۶%
 

نحوه بازپرداخت اقساط:

مشتریان می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی، همراه بانک ملت، تلفن بانک یا پایانه های خودپرداز ها نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات اقدام نمایند.

ملت شاپ:

مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت بوده؛ که به موجب انعقاد قراردادی به عضویت شبکه فروشندگان این طرح در می‌آیند تا پذیرای شاپ‌ کارت‌های اعتباری صادره بانک شوند. به منظور افزایش جذابیت و نقاط دسترسی دارندگان کارت، مجموعه متنوعی از اصناف برتر (مراکز تجاری بزرگ، خرده فروشی ها، موسسات درمانی، آموزشی و ...) انتخاب شده اند.
بر این اساس از مهمترین امتیازات این طرح استفاده از فرصتهای خوب خرید، دستیابی به گزینه های بیشتر و پرداخت وجه آن در آینده و ... می توان بر شمرد که فقط مشتریان بانک ملت می توانند از آن برخوردار باشند.
 
شایان ذکر است مراکز تجاری و فروشگاههای طرف قرارداد از طریق برچسب های ویژه ای که بر روی نمای بیرونی این مراکز نصب شده (تصویر ذیل) به اطلاع دارندگان شاپ کارت خواهد رسید.
 
 
همچنین دارندگان شاپ کارت می توانند با مراجعه به سایت www.mellatshop.ir ضمن مشاهده فهرست پذیرندگان، گزارش های مربوط به شاپ کارت خود را دریافت نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب