امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2298 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یاسر ابراهیمی خبرداد؛

جولان فروشندگان دزدگيرهاي تقلبي خودرو در بازار ايران / تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی مشروط در ارائه بیمه نامه بدنه خودرو

خبرایران: یاسر ابراهیمی رئيس هيأت مديره نماينده انحصاري ماجيکار درخاورميانه از ورود جديد ترين محصول اين شرکت به بازار خبر داد و گفت: فروشندگان دزدگيرهاي تقلبي خودرو دربازار ايران جولان مي دهند.
جولان فروشندگان دزدگيرهاي تقلبي خودرو در بازار ايران / تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی مشروط در ارائه بیمه نامه بدنه خودرو

به گزارش خبرایران،یاسر ابراهیمی رئيس هيأت مديره نماينده انحصاري ماجيکار در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: متاسفانه هم اکنون بازار محصولات ایمنی و دزدگیر خودرو در کشور شرایط مناسبی ندارد و برخی برندهای بی کیفیت با قیمت های پایین بازار را قبضه کرده،‌ این در شرایطی است که در مواقعی که نیاز به کار کردن دزدگیر باشد،‌ این دستگاه‌ها کارکرد مناسب ندارند.

رئیس هیات مدیره پارس قطعه افزود: بسیاری از خودروهایی که این دزدگیرها بر روی آنها نصب می شود، از ایمنی کافی برخوردار نیستند و واردکنندگان این دزدگیرها همواره تلاش می کنند تا با ارائه درصد فروش بیشتر به فروشندگان، سهمی از بازار را در اختیار داشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود نظارت‌های متعددی که در این حوزه صورت گرفته است، متأسفانه بخش زیادی از دزدگیرهای موجود در بازار به صورت قاچاق وارد می شود و از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.

ابراهیمی از حضور نمایندگان رسمی برترین برندهای دزدگیر در کشور خبر کرد و اظهارداشت: متأسفانه خریداران دزدگیرهایی که به‌صورت غیر رسمی وارد کشور شده است، از خدمات پس از فروش برخوردار نیست و خریداران با خرید این دزدگیرها با شکلات بسیاری مواجه می شوند.

وی به خریداران دزدگیری که کیفیت کالای خریداری شده را فدای قیمت می کنند، هشدار داد که با خرید دزدگیرهای بی نام و نشان و یا دزدگیرهای فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، خود و وسیله شخصی شان را در معرض خطر ناخواسته قرار داده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه خودرو باید حتما به لوازم بازدارنده سرقت نظیر دزدگیر حرفه ای مجهز باشد، متذکر شد: محصول جدید، مزیت‌های فراوانی در بردارد و ایمنی بسیاری برای خودروها ایجاد کرده و دارای بیش از 50 کارآیی است که از آن جمله می توان به برد دو هزار متری ریموت آن اشاره کرد.

این فعال بازار محصولات ایمنی و دزدگیر خودرو ادامه داد: با توجه به موفقیت برند دزدگیر ماجیکار و استقبال مردم، عده ای سودجویان و فرصت طلبان از نام این برند و حروف مشابه آن با مختصر تغییر سوء استفاده کرده و قصد فروش دزدگیرهای تقلبی خود با این عنوان را دارند.

به گفته وی، از جمله مزایای دزدگیرهای اصل می توان به کارت بیمه سرقت خودرو تا سقف 500 میلیون ریال، شماره سریال اختصاصی، امکان تمدید بیمه سرقت آن در سال های بعد، 36 ماه گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای ردای امید گفت: در صورتی که خودرو یی مجهز به سیستم های امنیتی مشخص تحت قرارداد با بیمه آسیا باشد، این شرکت بیمه ای ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در ارائه بیمه نامه بدنه آن خودرو اعمال می کند.

منوچهر آهن خواه امروز در نشست خبری در ارتباط با بیمه های اتومبیل و سیستم های ایمنی و بازدارنده سرقت خودرو که در ساختمان مرکزی بیمه آسیا برگزار شد، اظهار داشت: در تمام دنیا، بیمه، به عنوان شخص ثالث و در قالب تضمین کننده کیفیت محصول، وارد می شود و این اطمینان خاطری برای خریدار است.

وی با اشاره به قرارداد بیمه آسیا با یکی از برند های تولید و وارد کننده  سیستم ایمنی خودرو،  گفت: بیمه آسیا به خریداران دزدگیر اتومبیل با برند ماجیکار،  تضمین می دهد که اگر خودروی مجهز به این سیستم،  سرقت شود، بیمه خسارت مصرف کننده را تا ۵۰ میلیون تومان پرداخت می کند.

آهن خواه با بیان اینکه تعیین خسارت بر اساس ارزش روز وسیله نقلیه خواهد بود، اضافه کرد: این مورد با حمایت بخش بیمه های اتومبیل بیمه آسیا انجام شده است.

وی اضافه کرد: در واقع تعهد بیمه گر برای هر خودرو که مجهز به این سیستم باشد  و کارت بیمه را طبق ضوابط برای این شرکت ارسال کند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است که با درخواست مالک اتومبیل در چهارچوب ضوابط بیمه قابل افزایش خواهد بود.

آهن خواه ادامه داد: خودروهای مجهز به سیستم ایمنی مذکور، بدون سابقه قبلی در بیمه بدنه،  تا ۳۰ درصد مشمول تخفیف می شوند البته این رقم بسته به شرایط، تا ۷۰ درصد قابل افزایش است ضمن آنکه  تخفیف ۱۵ درصدی مازاد ثالث و امکان پرداخت اقساطی حق بیمه، از دیگر مزایای بیمه آسیا، برای دارند گان این سیستم ایمنی خودرو است.

همچنين وکيل شرکت ماجيکار کره در ايران با تاکيد بر اين که هر دزدگيري که به نام ماجيکار ارائه مي شود در صورتي که مزاياي ذکر شده را نداشته باشد اصل نيست گفت:  هر چند از طريق قانوني عليه فروشندگان و متخلفان دزدگيرهاي تقلبي با برند ماجيکار اقدام کرده ايم ، اما بهترين راه مبارزه با سودجويان دقت مشتريان ماجيکار در هنگام خريد است.

لطف ا.. خانزاده توصيه کرد: مشتريان ماجيکار در زمان خريد کارت مخصوص بيمه  را از نمايندگي هاي بيمه مجاز دريافت کنند تا با خريد و نصب آن از امنيت و محافظت از خودروي خود مطمئن شوند.

همچنين حميدرضا اصلان نماينده بيمه آسيا اظهار داشت: تعهد بيمه گر براي هر خودرو که دزدگير ماجيکار نصب کند و کارت بيمه را طبق ضوابط براي اين شرکت ارسال نمايد تا سقف 500 ميليون ريال است که با درخواست مالک اتومبيل در چارچوب ضوابط بيمه قابل افزايش خواهد بود. به دليل امنيت بالاي دزدگيرهاي ماجيکار مزاياي ويژه اي براي مشتريان قائل شديم که از جمله آن مي توان به تخفيف هاي 40 تا 70 درصدي در صدور بيمه بدنه و تخفيف 15 درصدي مازاد ثالث و امکان پرداخت اقساطي حق بيمه خواهد بود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب