امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان گلستان

خبرایران:منوچهر ثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش و اصغر امیر شکری مدیر آموزش بانک ایران زمین با حضور در ساختمان مدیریت شعب استان گلستان با همکاران دوایر ستادی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
بازدید مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان گلستان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه که با حضورثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش و امیر شکری مدیر آموزش بانک برگزار شد، بهشتی مدیر شعب استان ضمن خوشامدگویی، به تشریح دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی و بیان نکات اجمالی درخصوص وضعیت عملکرد شعب استان پرداخت.
در ادامه ثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک با تأکید بر انجام کار تیمی و همکاری و همیاری همه جانبه کارکنان و ضرورت همت و تلاش آنان در تحقق اهداف ابلاغی، شرط اصلی تجهیز منابع در بازار رقابت بانکی را رفتار سازمانی و برخورد خوب و مناسب با مشتریان بیان کرد. ایشان در ادامه از دیدار همکاران ابراز خرسندی کرد.
در پایان امیرشکری مدیر آموزش بانک به ضرورت فعالسازی و کاربردی کردن دوره های آموزشی اشاره و عنوان کرد امید است با بالا بردن سطح دانش همکاران و بکارگیری آموزش های کاربردی به سمت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی مطلوبتر پیش برویم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب