امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23024 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمایت وزارت ارشاد از رویداد جهانی اینترپک در تهران؛

ایران و آلمان شرکای خوبی و قابل اطمینانی هستند/ نمایشگاه اینترپک به نفع دو کشور

خبرایران:مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه از نمایشگاه چاپ و بسته بندی شهر آفتاب تهران حمایت می کنیم گفت : امیدوارم ایران و آلمان در این نمایشگاه، شرکای خوب و قابل اطمینانی برای هم بوده و نمایشگاه به نفع دو کشور باشد
ایران و آلمان شرکای خوبی و قابل اطمینانی هستند/ نمایشگاه اینترپک به نفع دو کشور

به گزارش  خبرایران، محمود رضا برازش با اشاره به همکاری و ارتباط با آلمان و نمایشگاه دوسلدورف جهت برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: ارتباط بین دو مجموعه توسعه بیشتری پیدا کرده و بتواند رشد داشته باشد. امیدوارم ایران و آلمان در این نمایشگاه، شرکای خوب و قابل اطمینانی برای هم بوده و نمایشگاه به نفع دو کشور باشد.

وی با بیان اینکه هرچقدر ورود دولت به بحث های تخصصی فقط حمایتی باشد نه دخالتی، بهتر است، گفت: سعی مان بر این است که این نمایشگاه، نمایشگاه تخصصی و کاملا بر مبنای تکنیکال باشد. هر چقدر مسایل سیاسی یا مسایل حاشیه ای در آن کمتر باشد، ثبات بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید در نمایشگاه زمینه حضور شرکت های معتبر را فراهم کنیم، چرا که در فضای نمایشگاهی است که امکان تعامل اطلاعاتی، تکنولوژیکی و تعامل افراد متخصص فراهم می شود و ثمره نمایشگاه در پایان باید تفاهم و همکاری ایران با سایر کشورها باشد.

برازش با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور برخی شرکت های چاپ و بسته بندی در ایران کمرنگ است، عنوان کرد: انتظار داریم حضور این شرکت ها به مدد برگزاری چنین نمایشگاه هایی از حد یک دفتر نمایندگی خارج شده و فنی تر شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست دکتر روحانی و دکتر ظریف تعامل و دوستی با دنیاست، خاطرنشان کرد: در پی توسعه روابط با کشورهای مختلف در زمینه صنایع گوناگون هستیم و با توجه به ظرفیت های ایران در صنایع غذایی، مواد اولیه و تکنولوژی، این کشور توانایی بالایی در حوزه صنعت چاپ و بسته بندی دارد و می تواند روابط مثمرثمری با سایر کشورها از جمله آلمان، فرانسه و... داشته باشد که این روابط در حال حاضر نیز وجود دارد و امید است در آینده توسعه بیابد.

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صنایع چاپ و بسته بندی، یکی از صنایع در ایران است که به شدت در حال توسعه می باشد، اظهارداشت: ایران کشور وسیع و با تنوع آب و هوایی زیاد است. منابع اولیه برای چاپ و بسته بندی خوب و همینطور تنوع تولیدات غذایی و محصولات صنعتی برای بسته بندی وجود دارد. بنابراین می تواند پایگاهی برای کشورهای همسایه باشد که ما بتوانیم هم به لحاظ تکنیکی و هم به لحاظ مواد اولیه کمک کنیم. هم اینکه بعضی از محصولات را به صورت بسته بندی شده به کشورهای دیگر صادر کنیم.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی ( IPAP ) با مشارکت نمایشگاه دوسلدروف آلمان، برگزار کننده نمایشگاه های interpack و drupa از تاریخ 20 الی 23 مهر ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

وب سایت های رسمی www.interpackalliance.com ، www.drupa.com ، www.pacprocess-tehran.com ، www.ipapexpo.ir  در حال اطلاع رسانی نمایشگاه در حوزه بین المللی و داخلی می باشند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب