امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23116 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هایپرتایر؛ نخستین واحد سیار نصب لاستیک در ایران

خبرایران:فروشگاه اینترنتی لاستیک هایپرتایر نخستین واحد سیار نصب تایر در ایران است و به ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک در انواع برندهای ایرانی و خارجی و نصب تایر در محل می‌پردازد.
هایپرتایر؛ نخستین واحد سیار نصب لاستیک در ایران

به گزارش خبرایران،بنابر اعلام هایپرتایر، این مجموعه سال گذشته با ایده‌ای خلاقانه برای ارایه خدماتی متفاوت در عرصه فروش اینترنتی لاستیک در انواع برندهای ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد.

هایپر تایر اعلام‌کرد: دسترسی این مجموعه به منابع تامین کالا از انواع تولیدات داخلی و برندهای معتبر بین‌المللی این امکان را فراهم کرده تا همواره جدیدترین تولیدات با بهترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

یکی از موارد موثر بر کیفیت تایر شرایط انبارداری آن است، هایپرتایر با ایجاد مجموعه انبارهای مدرن بهترین شرایط نگهداری تایر را فراهم کرده که نقش به‌سزایی در تضمین کیفیت محصول ارائه شده دارد.

وجه تمایز این مجموعه ابداع شیوه متفاوت تکمیل زنجیره فروش و نصب تایر در ایران است و به همین منظور برای اولین بار در سطح کشور نسبت به طراحی و ساخت واحد های سیار برای نصب لاستیک های خریداری شده از این وب سایت در محل مورد نظر مشتری اقدام کرده است.

بنابر اعلام هایپرتایر، این مجموعه در ارائه خدمات به خودروهای گران‌قیمت و ارزان ‌قیمت، تفاوت کیفی در نظر نمی‌گیرد و تمامی مشتریان با هر نوع اتومبیلی می‌توانند از خدمات استاندارد این مجموعه برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات فروشگاه اینترنتی لاستیک هایپرتایر می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب