امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23136 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تبادل تجربه بانک قرض الحسنه رسالت درکنفرانس ساخت ملی ایران

خبرایران: کنفرانس ساخت ملی ایران با حضورمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، رئیس، دبیرکل وجمعی ازمدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جمعی از اقتصاددانان وکارآفرینان برگزار شد.
تبادل تجربه بانک قرض الحسنه رسالت درکنفرانس ساخت ملی ایران

به گزارش خبرایران از روابط بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در این همایش و در پنلی که با موضوع حمایت از کالا و خدمات ایرانی و رضایتمندی مشتری برگزار شد، به بیان انتقال تجربیات بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کسب وکارهای خرد پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین و تنها بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است، گفت: در این بانک صرفا و به طور اختصاصی به عقد قرض الحسنه پرداخته می شود.
حسین زاده افزود: در بانک قرض الحسنه رسالت با توجه به نیاز مردم خدمات آسان، ارزان و شرعی ارائه می شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت باتاکید بر اجتماعی بودن بانک و حمایت از کسب وکارهای خرد اظهارداشت: بانک و چهار مجموعه (پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین و شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت) با تشکیل شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، تولید داخلی و ساخت ایران را الگوی کاری خود قرار داده است.
حسین زاده با بیان کارکردهای هرکدام از اعضای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت افزود: بانک به تنهایی نمی تواند در خصوص تولید داخلی و ایجاد کسب وکارهای خرد گام بردارد و به همین دلیل با ایجاد شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه در چند نقطه از کشور اقدامات موثری را انجام داده است.

وی به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی اشاره کرد و گفت: همه ما می توانیم ساختارمند و هدفمند عمل کنیم و همچون سراسر دنیا به دنبال بهبود برویم، این کارها شدنی است چرا که توان مدیریتی بالابی داریم.
حسین زاده در ادامه با تاکید بر توانایی مردم ایران یادآور شد: بر این نکته اصرار داریم که ما می توانیم و باتکیه بر این توانمندی ها باید خلق ارزش کنیم. همچنین فرهنگ قرض الحسنه را به عنوان هویت ملی دنبال می کنیم و ارزش می گذاریم.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب