امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23138 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت هشتادوچهارمین سه شنبه بدون خودرو را رکاب زدند

خبرایران: در هشتاد و چهارمین هفته پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو، مدیروکارکنان بانک قرض الحسنه رسالت با شهردار اصفهان، رئیس و اعضای چهارمین دوره شورای شهر و منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان هم رکاب شدند و سه شنبه های بدون خودرو را با یک اجتماع مشترک آغاز کردند.
کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت هشتادوچهارمین سه شنبه بدون خودرو را رکاب زدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت پس از رویکرد نوین شهرداری اصفهان در بهره گیری از فرهنگ سازی نرم از طریق فعالیت های کمپینینگ در حوزه ترافیک و راه اندازی طرح های مختلف از جمله پویش مردمی ترافیک برای سه شنبه های بدون خودرو با شعار هوای اصفهان را داریم؛ بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یک پایگاه اجتماعی همپای شهرداری شد تا از ظرفیت های مختلف خود برای بهبود یک فضای ترافیکی در شهر و ایجاد یک شهر سالم استفاده کند.
باتوجه به برگزاری این مهم، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان با اهدا لوح تقدیر از ابراهیم مسکین مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان تجلیل و قدردانی کرد.
جمالی نژاد همچنین با بیان اینکه مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت از زمان شکل گیری پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو همپای مجموعه شهرداری اصفهان بوده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش های انجام شده سه شنبه های بدون خودرو به عنوان یک اتفاق بزرگ در اصفهان تداوم یابد و نتایج مثبتی برای مردم شهر داشته باشد.
ابراهیم مسکین مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از حمایت های شهردار اصفهان بر ضرورت گسترش و ترویج فرهنگ پویش سه شنبه های بدون خودرو تاکید کرد.
گفتنی است، در پایان این برنامه شهردار، مدیران شهری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر یادبود سه شنبه های بدون خودرو بانک قرض الحسنه رسالت را امضا کردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب