امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23155 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان بانک کارآفرین در خصوص شرکت در مزایده ملک در شهرستان نوشهر

خبرایران: بانک کارآفرین در نظر دارد ملک مازاد با مشخصات مندرج در فرم پیوست را در شهرستان نوشهر به صورت مشاع و با شرایط پرداخت نقد، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
فراخوان بانک کارآفرین در خصوص شرکت در مزایده ملک در شهرستان نوشهر

بانک کارآفرین در نظر دارد ملک مازاد با مشخصات مندرج در فرم پیوست را در شهرستان نوشهر به صورت مشاع و با شرایط پرداخت نقد، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرایط و نحوه شرکت در مزایده

1. مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 20% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی است که می‌بایست توسط متقاضی به حساب مورد اشاره در فرم شرکت در مزایده (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک کارآفرین ) واریز و اصل رسید آن را با قید ردیف و مشخصات ملک انتخابی تحویل شود.

2. متقاضیانی که جهت دریافت اسناد مزایده به صورت حضوری به بانک مراجعه می‌کنند، می‌بایست مبلغ 200.000 ریال به حساب مندرج در برگ شرایط مزایده واریز و اصل فیش را ارئه نمایند.

3. ملک مربوطه با وضع موجود و شرایط روز به فروش می‌رسد و بانک تعهدی از بابت هرگونه طرح احتمالی املاک (مطروحه از جانب شهرداری) نخواهد داشت. همچنین بانک در قبول یا رد، یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

4. سهم‌الشرکه پلاک مزبور به صورت مشاعی واگذار می‌گردد، بانک هیچگونه مسئولیتی در قبال افراز سهم مشاعی و اخذ سند تفکیکی ندارد و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.

کل بهای مورد معامله به صورت نقد همزمان با انتقال قطعی سهم مشاعی از پلاک موصوف در دفتر اسناد رسمی دریافت خواهد شد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت مورد واگذاری، بازدید و دریافت برگه شرایط مزایده، می‌توانند از تاریخ نشر آگهی تا ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 27 تیر در ساعات اداری ( 8 صبح لغایت 15 بعدازظهر ) به اداره املاک و قراردادها (تهران) مراجعه فرمایند.

متقاضیان باید پیشنهادات خود را تا تاریخ اعلام شده به آدرس تهران، صندوق پستی 4659-15875 و یا حضوراً به نشانی ساختمان مرکزی بانک کارآفرین تحویل و رسید دریافت نمایند.

نشانی اداره املاک و قراردادها: تهران، خیابان ولی عصر، روبه‌روی درب اصلی پارک ملت، خیابان ناهید غربی، پلاک 97، ساختمان مرکزی بانک کارآفرین، طبقه سوم (اداره املاک و قراردادها)

تلفن: 26214975-021 و 6- 26215144-021 

دریافت فرم شركت در مزایده

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب