امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23157 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبرداد؛

راه اندازی ۱۵۰ پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور

خبرایران: معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در ۶ استان کشور خبر داد و گفت: طی هفته آینده ۱۵۰ پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی می‌شود.
راه اندازی ۱۵۰ پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در لرستان با تاکید بر لزوم وجود نگاه علمی برای مقابله با اعتیاد، اظهار کرد: خوشبختانه این نگاه امروز شکل گرفته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارائه خدمات تخصصی بهزیستی، عنوان کرد: اثربخشی خدمات در بهزیستی بسیار مهم است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت ۲۲ هزار نفر در ادارات بهزیستی کشور، گفت: در دولت تدبیر و امید سه رویکرد تلاش مستمر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، توانمندسازی و درمان بهنگام و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند در دستور کار قرار گرفته است.

محسنی‌بندپی با تاکید بر نگاه اجتماع محور و همکاری بین بخشی، بیان کرد: در قانون برنامه ششم بیش از ۱۸ مرتبه نام بهزیستی به عنوان سازمان تخصصی که می‌تواند نقش‌آفرینی کند، ذکر شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار کودک معلول در کشور به دنیا می‌آید، گفت: در این راستا تکمیل پرسشنامه ژنتیک ازدواج، توسعه مراکز مشاوره و خدمات تشخیصی اختلالات ژنتیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به معضل طلاق در کشور گفت: در این رابطه دو طرح بزرگ اجتماعی برای رفع این معضل در دستور کار قرار گرفته است.

محسنی‌بندپی با اشاره به اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶ استان کشور، گفت: همچنین اجرای طرح ثبت الکترونیکی طلاق در مشهد به عنوان استان پایلوت که منجر به کاهش ۸ درصدی طلاق در این استان شد از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح ثبت الکترونیکی در ۱۱ استان دیگر کشور خبر داد و در پایان یادآور شد: همچنین رفع معضل اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار است

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب