امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23161 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر وزیر رفاه از رئیس سازمان بهزیستی کشور

خبرایران: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست علمی_تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در لرستان از«دکترمحسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشورتقدیر کرد.
تقدیر وزیر رفاه از رئیس سازمان بهزیستی کشور

به گزارش خبرایران: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست علمی_تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در لرستان از«دکترمحسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشورتقدیر کرد.

جناب آقای دکترمحسنی‌بندپی 
معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

با سلام و احترام 
دست یافتن به یک جامعه توسعه‌یافته، زمانی تحقق می‌یابد که ارکان مدیریتی نظام، کارآمدی، عقلانیت و سخت‌کوشی را نصب‌العین خود قرار داده با کلیدواژه خیر جمعی بر ارزش‌ها، خط‌مش‌ها و قواعد و اصول مشترک پایبند و متعهد باشند. در چنین فضایی کشور سازمان‌یافته، بهم پیوسته و در نهایت متعادل و کارآمد شده زیرساخت‌ها به درستی به ایفای وظیفه و نقش خواهند پرداخت و فرصت‌ها برای بالندگی به ویژه رشد، توسعه و اقتصاد مقاوم مولد فراهم و کلیت جامعه بهتر داشته‌ها و منابع خبری را راهبردی نموده و توسعه را به ارمغان خواهد آورد. در بستر چنین تفکر و با حضور چنین مدیرانی است که دولت می‌تواند به ایفای وظایف اصلی خود به بهترین روش ممکن دست یازد. رویکردها و راهبردهای جنابعالی در سازمان بهزیستی مصداق بارز چنین تفکر و الگویی است تدابیر هوشمندانه به ویژه در راستای تغییر نگرش‌های تبعیض‌آمیز و ایجاد رویکردهای عدالت‌مداری، اعتدال‌گرایی و مدیریت پویا مبتنی بر مقتضیات زمان و مکان، ترویج و چانه‌زنی در جهت تقویت مشارکت بانوان با تاکید بر ارتقاء نقش و سهم حضور تاثیرگذار، کارآمد و فعال زنان در عرصه‌های مختلف مدیریتی، کارآفرینی و بکار‌گیری پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ایشان در برنامه‌های توانمندسازی و کاهش آسیب‌های حوزه زنان و بهره‌برداری از تجارب موفق توانمندسازی نهاد خانواده در رویارویی و ساماندهی چالش‌های حوزه اجتماعی با رویکرد خانواده‌محور و دستیابی به راهکارهای مناسب و عملیاتی برای برون رفت از آن... همه و همه از نمودهای این اهتمام دلسوزانه و مدبرانه است. بر این باور بودم که مدارج و جایگاه جنابعالی قریب به دو دهه فعالیت سیاسی و اجتماعی در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز مدیریت در تدوین و اجرای موفق طرح "بیمه برای همه ایرانیان" فصل جدیدی از تحولات اساسی در اصلاح و بازمهندسی فرآیند ساختاری سازمان بهزیستی خواهد گشود. خوشبختم اعلام نمایم این باور و امید به بار نشسته و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مناسب، بکارگیری توشه و توان و پویشی متواضع در کاربرد اندیشه‌ها‌، طرح‌ها و برنامه‌های دانش بنیان و اتخاذ راهبردهای تسهیل‌کننده و در یک کلام مدیریت جهادی جنابعالی، بهزیستی را در متنی از امید، هدفمندی تاب‌آوری و نشاط براساس خرد جمعی، دانش و تجارب علمی و عملی در ذهن جامعه ترسیم نموده است. ضمن قدردانی از حضور پرتلاش و اثرگذارتان در سازمان بهزیستی کشور امید که در سایه الطاف الهی جامعه امروز و فردای ما ضمن برخورداری از تجربیات ارزنده و برکات وجودی مدیران لایق، کارآزموده و متعهد شاهد ارتقاء و بالندگی شاخص‌های رفاه اجتماعی، تثبیت و تقویت نظام سلامت و تحکیم روزافزون اقتدار ملی در منطقه و جهان باشد.
 

دکتر علی ربیعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب