امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23216 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بیمه کارآفرین صورتهای مالی خود را با 95 درصد کاهش منتشر کرد

خبرایران:شرکت بیمه کارآفرین اقدام به انتشار صورتهای مالی سال 95 خود برای رفتن به مجمع کرده است .
بیمه کارآفرین صورتهای مالی خود را با 95 درصد کاهش منتشر کرد
تیرماه هر سال ، دوره برگزاری  مجامع شرکتهای بزرگ ،  بورسی و غیر بورسی است . بر این اساس شرکت‌ها صورتهای مالی سال قبل  خود را منتشر و به اطلاع ذی‌نفعان می رسانند. بر همین اساس شرکت بیمه کارآفرین اقدام به انتشار صورتهای مالی سال 95 خود برای رفتن به مجمع کرده است . 
 
به گزارش خبرایران ، این شرکت بیمه‌گری برای هر سهم 9 ریال سود در نظر گرفته  که نسبت به سال 94  معادل 95 درصد افت داشته زیرا در سال 94 این شرکت بیش از 168 ریال سود محقق کرده بود بر همین اساس سود انباشته شرکت از رقم 434 میلیارد ریال به 177 میلیارد ریال رسید . 
 
بر اساس گزارش شرکت که در سامانه  اطلاعات ناشران منتشر شده ، حق بیمه بیمه کارآفرین در سال 95 بالغ بر 8هزار و 260 میلیارد ریال بوده که نسبتبه سال 94 با رقم 7هزار و 218 میلیارد ریال بیش از 14 درصد رشد داشته است که برای شرکت 3هزار و 985  میلیارد  ریال عایدی در پی داشته است. 
 
خسارت پرداختی شرکت در دوره مورد بررسی با افزایش 40 درصدی روبرو شده و از رقم 2هزار و 410 میلیارد ریالی به رقم 3هزار و 377 میلیارد ریالی رسید که می تواند  هزینه های شرکت را به شدت افزایش دهد و نشان از ان دارد که شرکت در بحث خسارت پرداختی دقت لازم را ندارد . 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب