امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23261 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از فعالیتهای رئیس سازمان بهزیستی کشور

خبرایران: وزیر راه و شهرسازی و نایب الرئیس ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با صدور لوح تقدیری از خدمات معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تشکر کرد.
تقدیر وزیر راه و شهرسازی از فعالیتهای رئیس سازمان بهزیستی کشور

عباس آخوندی  با صدور لوح تقدیری از مشارکت فعالانه دکتر انوشیروان محسنی بندپی در جلسات ستاد ملی در گستره ارتقاء حقوق شهروندی و بازیابی هویت شهری در سال 95 تشکر کرد. متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای محسنی بندپی

معاون محترم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار

 

سلام علیکم

آنان که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هر شکل و شیوه ای همت می گمارند و در اعتلای گوهر ارزشمند این نهضت الهی پای در عرصه ی کار و تلاش و خدمت به جامعه ی ایران اسلامی می گذارند، سزاوار قدرشناسی اند، اکنون که به یاری خداوند سبحان و برنامه ریزی آگاهانه، تلاش مجدانه و همدلی خالصانه و تحسین برانگیز، به منظور تحقق اهداف ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار همت نمودید، با کمال سرفرازی از جنابعالی جهت مشارکت فعالانه در جلسات ستاد ملی در گستره ارتقاء حقوق شهروندی و بازیابی هویت شهری در سال 1395، تقدیر و تشکر می نمایم. بی هیچ تردیدی آثار این تحول عظیم علاوه بر آنکه بر ارتقاء زندگی ساکنین این مناطق و عدالت اجتماعی تأثیر دارد، مرضی رضای خداوند متعال نیز خواهد بود. امید است با مشارکت فعالانه جنابعالی در جلسات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سال 1396 در کنار مردم و برای ارتقاء کیفیت زندگی گامی مؤثر برداریم.

برای جنابعالی از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون جهت خدمت به کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

و نائب رئیس ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب