امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23267 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز 24 تیرماه 1396 اتفاق افتاد؛؛

روحانی امر به معروف در ایستگاه مترو شهرری زخمی شد/ جوان ضارب بر اثر تیراندازی پلیس کشته شد+ جزئیات

خبرایران: فردی که با سلاح سرد به آمر به معروف حمله کرده بود ، بر اثر تیراندازی پلیس، کشته شد.
روحانی امر به معروف در ایستگاه مترو شهرری زخمی شد/ جوان ضارب بر اثر تیراندازی پلیس کشته شد+ جزئیات

به گزارش خبرایران، ساعتی پیش در ایستگاه مترو شهرری زمانی که یک روحانی عده ای از جوانان را امر به معروف و نهی از منکر میکرده است فرد ناشناسی با چاقو به وی حمله کرده است.

بر اساس این گزارش، ضارب در حین فرار از دست پلیس مترو به دستورات ایست پلیس توجهی نکرده و این امر باعث تیراندازی ماموران پلیس شده است.

گفته می شود فرد ضارب بر اثر تیراندازی کشته شده است.

گفتنی است علاوه بر روحانی آمر به معروف دو نفر دیگر که برای آرام کردن فرد چاقوکش وساطت کرده بودند نیز مجروح شده اند.

این درگیری بین یک فرد شرور که هویتش هنوز مشخص نشده و یک روحانی به نام خلیل ذوالفقاری ۴۷ساله که قاضی سابق دادگاه خانواده شهرری بود، اتفاق افتاد.

هادی تمهیدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ری  گفت: صبح امروز در ایستگاه مترو شهرری فردی شرور که به نظر می رسد از اراذل و اوباش بوده و حالت عادی نداشت، به یک روحانی توهین می کند و با صدای بلند شعارهایی برعلیه روحانیون می دهد که این روحانی سعی می کند فرد شرور را امربه معروف و نهی ازمنکر بکند.

وی افزود: فرد شرور در ادامه فحاشی با استفاده از تیغ موکت بری به روحانی حمله می کند و درگیری فیزیکی رخ می دهد که تعدادی از مسافران نیز برای دفاع از روحانی می آیند.

تمهیدی گفت: پلیس مستقر در ایستگاه مترو با مشاهده این حادثه، وارد صحنه شده و به فرد شرور هشدار و اخطار می دهد ولی وی بدون توجه به فرمان پلیس به درگیری و شرارت ادامه می دهد و به سمت پلیس نیز حمله می کند که درنهایت پلیس مجبور به تیراندازی شده و به پای وی شلیک می کند.

وی با بیان اینکه فرد مهاجم حالت عادی نداشته و اقدام به خودزنی نیز می کرد، گفت: فرد شرور براثر تیراندازی از ناحیه پا مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ری تصریح کرد: این روحانی در پی ضرباتی که فرد مهاجم به وی وارد کرده بود زخمی شده و بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تمهیدی گفت: فرد روحانی از ناحیه صورت و گردن ضربه خورده است و در یکی از بیمارستان تهران بستری است و در وضعیت ۱۵ درصد هوشیاری به سر می برد.

وی ادامه داد: یکی از مسافران مترو به نام سید جلال موسوی ۲۸ساله که از روحانی دفاع می کرد توسط ضارب زخمی شده و بصورت سرپایی در بیمارستان شهدای هفتم تیر درمان شد.

تمهیدی تاکید کرد: هرخبری مبنی بر استفاده ضارب از قمه و سلاح های دیگر و همچنین مصدومیت ۱۵ نفر در این درگیری شایعه است.

وی تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی، دقایقی نظم ایستگاه مترو بهم خورد که با سرعت عمل پلیس و نیروهای انتظامی در کمترین زمان ممکن مترو به شرایط عادی بازگشت و خدمات رسانی به شهروندان در این ایستگاه به شکل عادی درحال انجام و امنیت به طور کامل برقرار است.

شاهدان عینی می‌گویند: فرد ضارب در حالت عادی خود نبوده و بعد از تذکر روحانی به مردم حمله ور شد و زمانی که قصد فرار داشت پلیس چندین بار فرمان ایست داد که توجه نکرد به همین خاطر تیراندازی کرد که سبب مرگ او شد.

آن‌ها گفتند: روحانی از قسمت سر دچار جراحت شده است. نیروی انتظامی به سرعت امنیت محل را تامین کرد و رفت و آمد مسافران به صورت عادی برگشته است.

بنا به شاهدات خبرنگار اعزامی ما در محل، اوضاع به حالت عادی برگشته و نیروهای انتظامی، فرمانداری، اورژانس و هلال احمر در مترو حضور پیدا کردند.

نیروی انتظامی در همین راستا چند نفر را دستگر کرده.

یکی از بستگان روحانی مضروب در حادثه متروی شهرری گفت: وی که در حال حاضر امام جماعت مسجد محله دیلمان است. صبح امروز در متروی شهرری با فرد ضارب مواجه می‌شود که برای یکی از بانوان ایجاد مزاحمت کرده بود.

وی افزود: اقای ذوالفقاری در راستای اجرای امربه معروف اقدام به نصیحت جوان میکند که این فرد از پشت سر با چاقو به ایشان حمله کرده و وی را از ناحیه صورت و گردن مجروح می‌کند.

بنابراین گزارش، اکنون در بیمارستان هفت تیر شهرری بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت و تلاش پزشکان نتیجه بخش بوده و عمل با موفقیت انجام شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب