امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 233 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دربیست‌و‌‌چهارمین نشست «عصر تجربه»؛

جهانگیر خسروشاهی مهمان بنیاد ادبیات داستانی می‌شود

خبر ایران: بنیاد ادبیات داستانی میزبان بیست‌و‌‌چهارمین نشست «عصر تجربه» با حضور جهانگیر خسروشاهی در سرای داستان می‌شود.
جهانگیر خسروشاهی مهمان بنیاد ادبیات داستانی می‌شود

به گزارش خبر ایران، در این نشست که یکشنبه، 24 آذر، ساعت 15 برگزار می‌شود، خالق «همیشه با هم» و «خلفه‌های وحشی» و «زخمدار» تجربیات نویسندگی خود را با علاقمندان به داستان و داستان‌نویسی در میان می‌گذارد.

جهانگیر خسروشاهی، متولد 1340 در دهق از روستاهای شمال‌غربی اصفهان و دارای تحصیلات حوزوی است. «نفر پانزدهم» اولین کتاب اوست که در سال 67 به چاپ رسیده و در سال 92 نیز به عنوان آخرین اثر وی باز نشر شده است.

همکاری با مجله سوره، دو دوره عضویت در شورای بررسی کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، عضویت در پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، همکاری با گروه تلویزیونی جهاد سازندگی و گروه تلویزیونی روایت فتح  از فعالیت‌های فرهنگی خسروشاهی است. این داستان‌نویس در سال 1377 به عنوان داور جشنواره فیلم دفاع مقدس و در سال‌های 1377، 1379، 1383 به عنوان داور جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس فعالیت داشته و در سال 1383 نیز داوری انتخاب کتاب دفاع‌ مقدس دفتر ادبیات داستانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عهده‌دار بوده است.

علاقمندان برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی(ویلا)، کوچه نوید بن‌بست چهارم، پلاک یک، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88902810 تماس بگیرند

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب