امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23333 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهسازی و تجهیز پردیس بانوان منطقه 15

خبرایران: طرح بهسازی، مناسب سازی و تجهیز پردیس بانوان منطقه 15 آغاز و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.
بهسازی و تجهیز پردیس بانوان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با بیان مطلب فوق افزود: این طرح با هدف ارتقای رضایت بانوان مراجعه کننده، افزایش ایمنی و رفع نواقص احتمالی تجهیزات ورزشی از ماه گذشته شروع شده است.

به گفته وی مرمت و بهینه سازی مجموعه استخر پردیس شامل تعویض کاشی و تابلوها، نوسازی فضای داخلی استخر و نصب کمد رختکن انجام خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به امکانات ویژه تفریحی و فرهنگی این مجموعه خاطر نشان کرد:  سالن آفتاب نیز بهسازی و کف آن نوسازی و سقف کاذب برای آن نصب می شود .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه خاطرنشان کرد: تعمیر و آسفالت پیست دوچرخه سواری  و پیاده روی بوستان، تعمیر شیرآلات بهداشتی و آبسردکن ها، نصب کولر در کتابخانه و ساختمان اداری،کاشت گل وگیاه در محوطه و لایروبی دریاچه مصنوعی بوستان از اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

شایان ذکر است، بوستان پردیس بانوان منطقه در جـنـوب شـرقـی تــهـران در بزرگراه آزادگان، خیابان بوعلی روبروی پارک آبی آزادگان واقع شده است.

 

  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب