امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23336 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم در محدوده قلب طهران

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 تهران از آغاز مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم در محدوده قلب طهران خبر داد.
آغاز مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم در محدوده قلب طهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، مهندس سعید ارونقس معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت : همزمان با فصل تابستان ، پویش از خودمان شروع کنیم در سه محور احترام  به عابرپیاده ، برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم و پنجشنبه های پاک ، به منظور اصلاح و ارتقاء فرهنگ ترافیک در زمینه حقوق عابر پیاده و توسعه استفاده از دوچرخه ، در قالب اجرای نمایش های خیابانی (عروسک های دست دراز) و یک گروه پرفورمنس در میدان فردوسی و مسیر دوچرخه سواری بازار با گروه دوچرخه سواران در قلب طهران در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه عابرپیاده ، دوچرخه ، ساماندهی موتور سیکلت ها و ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی ، چهار محور برنامه های آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاریست افزود : باید با پیش بینی و اجرای نرم افزار ، سخت افزار و سازمان افزارها نگرش شهروندان را به سمت حمل و نقل پاک و به خصوص پیاده روی و دوچرخه سواری تغییر دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 در پایان با بیان اینکه این پویش روزهای سه شنبه و پنج شنبه هرهفته (تا ابتدای شهریور) در قلب طهران اجرا می شود ، اجرای برنامه های آموزشی در پارک ترافیک ، آموزش رایگان دوچرخه سواری و فراهم کردن امکان دوچرخه سواری بانوان در پارک  ترافیک ، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای ترویج حمل و نقل پاک و ... را از دیگر برنامه های این حوزه برشمرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب