امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23344 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ماجرای قتل پدر مجری شبکه خبر!

خبرایران: المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر در صفحه اینستاگرامش از ماجرای قتل پدرش در 24 سال قبل پرده برداشت.
ماجرای قتل پدر مجری شبکه خبر!

المیرا شریفی مقدم مجری نام آشنای شبکه خبر که همسر داوود عابدی گوینده دیگر شبکه خبر است از یک راز بزرگ در زندگی اش پرده برداشتالمیرا شریفی مقدم

 

مرگ آتنا اصلانی دختربچه معصوم پارس آبادی که قربانی یک بیمار روحی و یک رفتار غیر انسانی در جامعه شد خانم گوینده خبر را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد از یک راز بزرگ در زندگی اش پرده بردارد. المیرا شریفی مقدم با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به مرگ آتنا اصلانی درباره ماجرای قتل پدرش صحبت کرد.

المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود نوشت:

المیرا شریفی مقدم

واکنش المیرا شریفی مقدم به مرگ آتنا

قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد.. قاتلی که سالها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود ، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!

المیرا شریفی مقدم گوینده مشهور شبکه خبر همسر داود عابدی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی است. وی در سال 79 در آزمون ورودی شبکۀ خبر پذیرفته شده است و اولین خبری که در این شبکه اجرا کرده است فروردین سال 1381 مخصوص جوان ها بوده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب