امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23354 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعضاء جمعیت هلال احمر؛

امداد و نجات واقعی را می توان هرروز در کهریزک دید

خبرایران : به باور اعضاء جمعیت جوانان هلال احمر ارائه خدمت به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، انرژی مضاعف و توانی‌خاص را می طلبد.
امداد و نجات واقعی را می توان هرروز در کهریزک دید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه، میزبان جمعی از بانوان عضو جمعیت جوانان هلال احمر شدند.

این امدادگران جوان به تمامی بخش های این خانه بزرگ سرزدند و هم صحبتی با پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و معلولین جوان را در برنامه یک روز حضور خود در کهریزک قرار دادند.

سلطانی هماهنگ کننده این گروه امدادگر، در حاشیه حضور خود و همراهانش  به خبرنگار کهریزک گفت:

همه این جوانان بخوبی با امداد و امدادگری آشنا هستند، اما یکایک آنان در همین حضور چند ساعته به این باور رسیدند که امداد و نجات واقعی را میتوان به عینه و روزانه در کهریزک مشاهده کرد.

سلطانی اضافه کرد:

رسیدگی به بیمارانی که کمترین توانی در زندگی خود ندارند، درک والا و انرژی مضاعفی می خواهد به ویژه آن افرادی که بصورت ثابت برروی این تخت ها خوابیده و نیازمند نگهداری و سرویس دهی 24 ساعته هستند.

هماهنگ کننده بانوان عضو جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد: این دیدارها بتواند تأثیرات مختلف را در اذهان جوانان بگذارد که عمده تأثیرات را می توان به نگهداری از بزرگان خانه تا حد امکان در جمع خانواده دانست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب