امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23400 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روش های دسترسی به انرژی های پاک بین تهران و مشهد تبادل شد

خبرایران : روش های دسترسی و استفاده از انرژی های پاک به جای انرژی های فسیلی در همایش محیط زیستی شهرداری های تهران و مشهد تبادل شد.
روش های دسترسی به انرژی های پاک بین تهران و مشهد تبادل شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، آسیه اقدسی مدیر اداره محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: همایش تبادل تجربیات بین مسئولین و مدیران محیط زیست شهرداری مشهد و مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به منظور تبادل اطلاعات و انتقال دانش در حوزه های زیست محیطی، انرژی های تجدید پذیر، کاهش مخاطرات آلودگی های تهدید کننده سلامت و تأمین هوای پاک با رعایت استاندارد های ملی و معیار های منطقه ای و جهانی در مرکز تحقیقات انرژی های تجدید پذیر بوستان نیلوفر برگزار شد.

مهندس امیر حسین جعفری قائم مقام و معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این همایش گفت: اساس کار شهرداری ها باید حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن باشد و هر شخصی باید در حوزه فعالیت خود رویکرد محیط زیستی داشته باشد تا باعث بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان شود.

وی ادامه داد: توجه به هریک از ابعاد محیط زیست شهری شامل محیط طبیعی، محیط انسان ساخت و محیط اقتصادی و اجتماعی- فرهنگی، بدون توجه به ابعاد دیگر به ناپایداری محیط شهری می انجامد.

شایان ذکر است این همایش با حضور 12نفر از مدیران اداره محیط زیست شهرداری مشهد برگزار شد که در حاشیه آن از تجهیزات نمایشگاه دائمی این مرکز بازدید کردند و با روش های مختلف بهره مندی از انرژیهای  پاک آشنا شدند و هر یک از مسئولین به تبادل اطلاعات و شرح فعالیت های خود در حوزه پایش و مدیریت منابع و شاخص های محیط زیست، ارزیابی و استانداردها، تفکیک پسماند، مدیریت انرژی و تنوع زیستی پرداختند.

گفتنی است در این بازدید مهندس پذیرا مدیریت محیط زیست شهری شهرداری مشهد، دکتر رستگار معاون اجرایی محیط زیست و مسئول تشکل های اجتماعی محیط زیست شهرداری مشهد، دکتر دزی مشاور محیط زیست شهرداری مشهد و جمعی از مسئولین و مدیران شهرداری تهران حضور داشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب