امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23480 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید دکتر وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بیمه «ما»

خبرایران: نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شرکت بیمه "ما" با مدیرعامل دیدار و از فعالیت های این شرکت در حوزه CSR قدردانی و تشکر نمود.
بازدید دکتر وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بیمه «ما»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه "ما"، طی دیداری با حضور دکتر وحدتی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مهندس صفدری مديرعامل شركت بيمه "ما" مسائل مهم صنعت بیمه و نقش سازمان های اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی و CSR  در گسترش فرهنگ بیمه به بحث و بررسی گذاشته شد.

این گزارش می افزاید: دکتر وحدتی ضمن تقدیر از تلاش های بیمه "ما" در راستای مشتری مداری و ایجاد امنیت برای فعالیت های اقتصادی و ورود به حفظ محیط زیست گفت: شرکت‌های بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و در این خصوص گسترش فرهنگ بیمه و توجه به نیازهای بیمه ای جامعه از ضروریات است.

بر اساس این گزارش، آقای دکتر وحدتی نماینده مردم محترم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در راستای گسترش فرهنگ بیمه و خدمات رسانی مناسب و شایسته به آحاد جامعه رهنمودهایی ارائه فرمودند و اشاره کردند که شرکت های بیمه ای با ایجاد امنیت مالی و روانی بسیار نقش مهمی در اقتصاد دارند و ضریب نفوذ بیمه در کشور این اثرگذاری را نمایان می کند.

همچنین مهندس صفدری از اقدامات شرکت بیمه "ما" در راستای خدمات رسانی بیمه ای و دستاوردهای شرکت در حوزه CSR  گزارشی ارائه کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب