امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23492 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی منتشر شد

خبرایران: فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی منتشر شد.
فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی منتشر شد

به گزارش خبرایران، فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی منتشر شد.

در ابتدای این فراخوان آمده است: جشنواره فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) است و این جشنواره به منظور رقابت بین فیلم سازان، برنامه سازان، کشف استعداد های جوان و معرقی چهرهای خلاق، همگام با سیاست های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم های ورزشی برگزار خواهد شد.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی، آثار کوتاه، مستند، پویانمایی و برنامه های تلویزیونی تولید شده در فاصله سال های 1394 تا 1396 با تکمیل فرم و ارائه اطلاعات مورد نیاز می توانند در یکی از بخش های جشنواره حضور یابند. همچنین در خصوص آثار سینمایی، محصولات تولید شده در فاصله سال های  1393 تا 1396 امکان حضور در جشنواره را خواهند داشت. مهلت ارسال آثار نیز از 25 تیرماه تا 25 شهریور سال جاری تعیین شده است.

برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می توان به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sport-film.com  مراجعه کرد. برگزیدگان این جشنواره به عنوان نماینده سینمای ایران به جشنواره جهانی فیلم های ورزشی در میلان ایتالیا معرفی می شوند.

نشانی دبیرخانه و راه‌های ارتباطی با جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی نیز به این شرح است: تهران، ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، تقاطع خیابان حسین پور، پلاک 79

صندوق پستی: 13165/155     تلفن تماس:021-88248281

وب‌سایت جشنواره: www.sport-film.com    راه ارتباطی : info@sport-film.com

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران، ۲۴ الی ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶ به دبیری سیدمجتبی علوی، همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی و با همکاری کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کار و رفاه اجتماعی، شبکه ورزش و شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب