امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23528 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت نام کنندگان غیرحضوری تلفن ثابت در اولویت واگذاری خط

خبرایران: مدیر منطقه مخابرات تهران از انجام تمهیدات ویژه برای متقاضیان خطوط تلفن ثابت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: ثبت نام تلفن ثابت در سطح شهر تهران به صورت غیر حضوری واز طریق پورتال مخابرات ایران انجام می شود.
ثبت نام کنندگان غیرحضوری تلفن ثابت در اولویت واگذاری خط

غلامرضا عرب هاشمی با اشاره به تمهیدات ویژه ای که برای واگذاری خطوط تلفن ثابت از سوی مخابرات تهران درنظر گرفته شده است، گفت: متقاضیانی که از طریق پرتال Tci.ir اقدام به ثبت نام برای دریافت خطوط تلفن ثابت در سطح شهر تهران کنند، فیش تلفن ثابت آنها در اولویت واگذاری قرار دارد و در کمترین حد زمان انتظار، این خطوط دایر می شود.

وی با بیان اینکه تقاضای غیرحضوری دریافت خطوط تلفن در سطح شهر تهران در اولویت است، اضافه کرد: در این فاز، این تمهیدات تنها برای شهر تهران درنظر گرفته شده است و در فاز بعدی برای حومه تهران نیز این اقدام صورت خواهد گرفت. اما در حال حاضر واگذاری خط تلفن در حومه تهران، پس از پیش ثبت نام و بررسی های فنی انجام می شود.

عرب هاشمی در مورد زمان احتمالی اجابت درخواست متقاضیان خطوط تلفن گفت: در سطح شهر تهران انتظار برای واگذاری تلفن کوتاه خواهد بود و تمامی تلاش این است که تقاضاها به سرعت به دایری منتج شده و طولانی نشود.

مدیر منطقه مخابرات تهران با تاکید براینکه حتی واگذاری به روز نیز به معنای اتصال آنی در عرض یک روز نیست و زمانی برای دایری خط، طول خواهد کشید، افزود: در این راستا ما خود را ملزم به رعایت مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای واگذاری تلفن ثابت می دانیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد فیش های در انتظار تلفن ثابت در تهران معدود است، گفت: اکثر این فیش ها مربوط به حومه شهر تهران می شود

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب