امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23557 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های 9 و 10برای سازمان تامین اجتماعی رخ داد

خبرایران: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعهداتمان به گونه‌ای است که یک روز تاخیر در آن، موجب عدم جمع شدن کار می‌شود، تصریح کرد: راهبرد اول سازمان تامین اجتماعی کمک به فضای رونق کسب و کار است و ۱۰ کار انجام دادیم و بخشنامه‌های آن نیز صادر شده است که از جمله آن بخشودگی جرائم، خرید مواد مورد نیاز از بخش خصوصی و داخلی و غیره است.
بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های 9 و 10برای سازمان تامین اجتماعی رخ داد

 دکترسیدتقی نوربخش در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و استانداران و روسای اتاق‌های بازرگانی استان‌های سراسر کشور که از صبح امروز در وزارت کشور در حال برگزاری است، گفت: سازمان تامین اجتماعی ۱۸ تعهد بیمه‌ای برعهده دارد. در رابطه با پرداخت مستمری سازمان حتی یک روز تاخیر نداشته است.

وی در رابطه با تعهد سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان، اظهار داشت: سعی کرده‌ایم خدمات خوبی ارائه شود و بیمارستان‌های متعلق به این سازمان به خوبی به ایفای نقش بپردازند. ماهیانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای بخش درمان پرداخت می‌شود.

دکترنوربخش با بیان اینکه گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است، خاطرنشان کرد: البته باید صبر داشت و صبوری کرد اما راه برای گفت‌وگو و تعامل نیز باز است. یادمان باشد که بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های نهم و دهم برای سازمان ما رخ داد و یک بار هم دیداری میان بخش خصوصی و سازمان تامین اجتماعی انجام نشد. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب