امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23564 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسنی اژه ای بازداشت دو مداح را تایید کرد

خبرایران: محسنی اژه ای در خصوص دستگیری و ازادی دو مداح معروف گفت،پرونده و دادسرای ویژه روحانیت مطرح است و جزئیات را نمیدانم اما میدانم دو نفری دستگیر شدند و یک نفر با قرار آزاد شده است.
محسنی اژه ای بازداشت دو مداح را تایید کرد

به گزارش خبرایران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در یکصدوپانزدهمین نشست خبری خود ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره اظهارات حمید بقایی پس از آزادی از زندان و حرف‌های مطرح شده توسط وی علیه قوه قضاییه و شخص سخنگوی دستگاه قضا و این‌که او مانند زمان وزارت اطلاعات دروغ می‌گوید، اظهار داشت: آن‌چه را که لازم است در خصوص این پرونده دادستان تهران توضیح می‌دهد.

سخنگوی قوه فضاییه به ادعای بقایی پاسخ داد

وی افزود: اگر لازم باشد، اقدام می‌کند و من فقط به دوستان قضایی خود توصیه دارم، زبان نامهربان برخی افراد باعث نشود، از مرز عدالت خارج شویم. همواره توصیه کردیم و می‌کنیم که اگر افرادی خلاف قانون عمل کنند، به ضرر خودشان است و طبیعتا تحت تعقیب قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند چه جریان یا فردی باشد. در این خصوص نیز دادستان تهران با تشخیصی که خواهد داشت، در چارچوب قانون وارد می‌شود.

وزیر دادگستری با تعامل معرفی و معین می‌شود

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره تعیین وزیر جدید دادگستری و این‌که تعاملی در این خصوص با دستگاه قضایی صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: از جمله وزرایی که سه قوه در آن نقش دارند، وزیر دادگستری است و در باره سایر وزرا این طور نیست و با معرفی رییس‌جمهور و رأی اعتماد مجلس وی مشخص می‌شود. وزیر دادگستری از ناحیه قوه قضاییه پیشنهاد می‌شود و دولت هم اقدام می‌کند و مجلس نیز متعاقبا رای می‌دهد. گزینه‌هایی مطرح بوده و هست اما هنوز قطعی نشده است. افرادی تا الان مطرح شدند و این فرد طبیعتا به زودی به صورت رسمی مطرح می‌شود. البته تعاملاتی وجود دارد و درباره افراد مطرح صحبت می‌شود و معمولا نیز با تعامل، وزیر دادگستری معرفی و معین می‌شود.


 

 محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز خود در پاسخ به خبرنگاری درباره پرونده دو مداح معروف گفت: 

این پرونده در دادسرای ویژه روحانیت طرح شده. مطلع شدم دو نفر بازداشت شدند و یک نفر با قرار آزاد شده بود. بقیه اش را خبر ندارم چون پرونده در دادسرای ویژه روحانیت است. شاید نفر بعدی هم آزاد شده است.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب