امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23606 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عصبانیت CR7 از اتهامات سنگین دادستانی

افشای مکالمه جنجالی رونالدو و قاضی دادگاه

خبرایران: کریستیانو رونالدو امروز نزدیک به یک ساعت و نیم در دادگاه به دفاع از اتهامات مالیاتی خود پرداخت.
افشای مکالمه جنجالی رونالدو و قاضی دادگاه

به گزارش خبرایران ، رونالدو ساعت 14 به وقت ایران وارد دادگاه منطقه پوسئلو دی آلارکون مادرید شد. او یک ساعت و نیم در دادگاه حضور داشت و به دفاع از اتهامات خود پرداخت و سپس بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند محل را ترک گفت.

این حرکت او با اعتراض خبرنگاران روبرو شد ولی تیم وکلای او خاطرنشان کرد که بیانیه ای در مورد دادگاه امروز صادر خواهد شد.

رونالدو در تمام طول جلسه ناآرام و عصبی بود و جو پرتنشی بر دادگاه حاکم بود. دقایقی پیش شبکه لاسستا بخشی از گفت و گوی جنجالی رونالدو با قاضی را فاش ساخت.

در این مکالمه رونالدو خطاب به قاضی گفته است که اجازه بدهید من صحبت کنم. اگر اسم من رونالدو نبود؛ الان اینجا حضور نداشتم.

قاضی در پاسخ به رونالدو گفته است که اشتباه نکن؛ چنین چیزی درست نیست. همین جایی که شما نشسته ای، پیش از این شخصیتی مثل آنتونیو پرز(سیاستمدار اسپانیایی قرن 16) هم نشسته است. شما متهم به تخلفاتی شده اید که هنوز اثبات نشده اند و این وظیفه دادگاه است تا در این زمینه تصمیم گیری کند.

رونالدو نیز در جواب گفته است:« نه،  نه، همه اینها به خاطر نام کریستیانو رونالدو است.»

لازم به ذکر است که کریستیانو به 4 فقره تخلف مالیاتی به ارزش 14.7 میلیون یورو بین سال های 2011 تا 2014 متهم شده است؛ اتهاماتی که از نگاه او و وکلایش کاملا واهی و بی اساس هستند. در صورت اثبات اتهامات رونالدو، او ممکن است به چند سال زندان نیز محکوم شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب