امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23613 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا دهم مرداد در محل سازمان دامپزشکی کشور

نشست هم اندیشی سینماگران و مسئولان سازمان دامپزشکی برگزار می شود

خبرایران: نشست هم اندیشی سینماگران و مسئولان سازمان دامپزشکی کشور عصر فردا سه شنبه دهم مرداد از ساعت 17 تا 20 در محل سازمان دامپزشکی برگزار می شود.
نشست هم اندیشی سینماگران و مسئولان سازمان دامپزشکی برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار، این نشست با حضور فیلمسازان و سینماگران و مدیران و کارشنساان سازمان دامپزشکی به منظور تبادل نظر و هم اندیشی پیرامون بهره گیری از ظرفیت های سینما برای تبیین جایگاه و اهمیت امنیت غذایی و نقش حوزه دامپزشکی و گشایش افق همکاری پیش بینی شده است.

بر پایه این خبر، این نشست با حضور دکترمهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دبیر جشنواره و اعضای شورای راهبردی، محمدرضا اصلانی، ناصر باکیده، جابر قاسمعلی، حبیب احمدزاده، سیروس حسن‌پور، مهدی مسعودشاهی، خسرو دهقان، پریوش نظریه، عزیزالله حاجی مشهدی، رهبر قنبری، بهرام عظیمی، فرهاد ورهرام،آرش رصافی، حسن نقاشی، نیما عباس‌پور، معین کرم‌الدین، محمد صفورا، مسعود امینی، بابک بهداد، پژمان مظاهری‌پور، لقمان خالدی، سعادت رحیم‌زاده، طیبه فلکیان و ... برگزار می شود..

شایان ذکر است سازمان دامپزشکی کشور، با همکاری سازمان صدا و سیما به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، پرداختن به  نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه برگزاری جشنواره فیلم و عکس بیطار را طراحی و برنامه ریزی کرده است. نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار 14 تا 17 مهر در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب