امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23632 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس بابازاده خبرداد؛

توقف 5 روزه اتوبوس دیابت در منطقه 10 تهران

خبرایران: شهردار منطقه 10 از استقرار اتوبوس تخصصی دیابت به مدت 5 روز برای ارائه خدمات مشاوره ای و اندازه گیری میزان قندخون با هدف پیشگیری، درمان و اطلاع رسانی در مورد بیماری دیابت به شهروندان خبر داد.
توقف 5 روزه اتوبوس دیابت در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده با اشاره به آمار بالای مبتلایان به دیابت در منطقه و ضرورت انجام معاینه‌های اولیه از جمله اندازه گیری شاخص توده بدنی و آزمایش قند و فشارخون گفت: این موضوع به عنوان زنگ خطری است که باید با اجرای اقدامات جدی و تمهیدات پیشگیرانه مهار و کنترل شود.

وی افزود: براین اساس به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان منطقه و افزایش آگاهی افراد دیابتی از نحوه کنترل میزان قند و فشارخون، اتوبوس تخصصی دیابت با ارائه خدمات آزمایشی و مشاوره ای تغذیه سالم به مدت 5روز در منطقه مستقر می شود.

بابازاده تصریح کرد: شهروندان منطقه می توانند از 14 تا 18 مرداد برای بهره مندی از خدمات مشاوره تخصصی دیابت، مشاوره پزشکی، تست فشار و تست قندخون و همچنین تشکیل پرونده پزشکی از ساعت 9 الی 15:30 به اتوبوس دیابت مستقر در خیابان کارون بالاتر از دامپزشکی روبروی بازار میوه و تره بار کارون مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب