امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23639 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شماره جدید «ماهنامه شمیم کوثر» منتشر شد

خبرایران: چهاردهمین شماره ماهنامه شمیم کوثر با محوریت ساماندهی نظام بانکی و مدیریت تغییر در شرایط ادغام منتشر شد
شماره جدید «ماهنامه شمیم کوثر» منتشر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در این شماره ماهنامه شمیم کوثر علاوه بر موضوعاتی با عنوان ادغام بانک ها، موسسات و ساماندهی نظام بانکی، مقاله‌هایی از کارشناسان و گفت‌وگو با صاحب‌نظران حوزه اقتصادی ارائه شده است.

گفت‌وگو با محمود همت آبادی معاون پشتیبانی و مهندسی، محمود کریمی مدیر شعب استان لرستان و مصاحبه با قنواتی رئیس شعبه کیان پارس اهواز بخشی ازگفت‌و‌گوهای این شماره شمیم کوثر را تشکیل            می دهد.

دیدار با خانواده شهیدان حسینی واعظ و آیت الله علوی بروجردی، حمایت استانداری قم از کوثر کارت ورزش و نخستین جلسه از سلسله نشست های رشد و نوآوری، از دیگر اخبار منعکس شده در این ماهنامه است.

بخشی از مطالب خواندنی این شماره شمیم کوثر، چگونگی نفوذ و تاثیر گذاری، خاطرات آزادگان سرافراز دفاع مقدس، مشتری مداری در نهج البلاغه و نظرات بزرگان فوتبال ایران پیرامون کوثر کارت هواداری می باشد.

در بخش های معرفی کتاب "پول ما را می سازد"، "خاکریز اقتصادی" و "قرآن و چالش اختلاف در جامعه" ؛ جاذبه های گردشگری: معرفی جاذبه های گردشگری استان لرستان و در بخش سلامت  هرآنچه که راجع به ویتامینD باید بدانیم از دیگر مطالب جذاب و خواندنی چهاردهمین شماره ماهنامه شمیم کوثر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب