امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23644 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پخش زنده مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری از شبکه های رادیویی

خبرایران:همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ (۱۲ مرداد ماه) و تحلیف (۱۴ مرداد ماه) دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که به ترتیب در حسینیه امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود،تعدادی از شبکه های رادیویی اقدام به پخش زنده و مستقیم این مراسم می‌کنند.
پخش زنده مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری از شبکه های رادیویی
به گزارش خبرایران، شبکه های رادیویی ایران،تهران و گفت وگو همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که پنجشنبه ۱۲مرداد ماه ۹۶ با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله  خامنه‌ای مدظله العالی، سران و مسوولان کشوری و لشگری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اقدام به پخش زنده و مستقیم این مراسم می‌کنند.
همچنین شبکه های رادیویی فرهنگ،تهران و ایران مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را که  شنبه ۱۴ مرداد ماه با حضور مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، به صورت زنده و مستقیم پخش خواهند کرد.
 بیش از ۸۰ هیات خارجی در مراسم تنفید و تحلیف به همراه مقامات ارشد کشور حضور خواهند داشت. همچنین حدود ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی نیز مراسم را به صورت زنده پوشش خبری خواهند داد. 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب